המותג קלווין קליין יוצא עם קמפיין חדש למידות גדולות לקו ההלבשה התחתונה שלו. בקמפיין שהושק בימים האחרונים נראות ארבע דוגמניות פלאס סייז לבושות בסטים של המותג בשחור, לבן ואפור.
האם ייתכן שמדובר ברוחות של שינוי מצד בית האופנה האמריקאי שנהג לפרסם קמפיינים שמעוררים זעם?
קלווין קליין הציגו לא פעם דוגמנים ודוגמניות במראה שמקדש את הרזון, מה שעורר זעמם של נשים ובלוגריות פלאס סייז שטענו כי הנשים שלובשות את הפריטים במציאות לא כל כך רזות כפי שהקמפיינים מציגים.
לאחרונה נראה שבית האופנה נרגע וממתן את החצים שהושלכו בעבר לכיוונו, אולי התעייף מהביקורת ואולי זה בגלל רוחות של שינוי באידיאל היופי.
הדוגמניות שהצטלמו זוכות לאהדה ולפרגון ברשתות החברתיות בעקבות הקמפיין. בין היתר נכתב: "סוף סוף רואים דוגמניות שאוכלות", "להיות סקסית זה לא אומר להיות במידה 36", ועוד.
אחת הדוגמניות בקמפיין, דניס מרצ'דס, הודתה בתקשורת על ההזדמנות שניתנה לה להיות פורצת דרך של המותג. "תודה לקלווין קליין שנתן לי להיות חלק מהקמפיין החשוב, שמראה מה הוא גוף בריא. היה נפלא לשתף פעולה עם עוד שלוש נשים מדהימות ויחד ליצור קמפיין שמעורר השראה לנשים האמיתיות".
הפריטים בקולקציה טרם הגיעו לישראל, וככל הנראה יגיעו לארץ בקיץ הקרוב.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו