ליידי גאגא משיקה // צילום (ארכיון): GettyImages

ליידי גאגא משיקה מותג איפור וביוטי חדש

ריהאנה וג'יי לו מאחוריכן: הכוכבת וזוכת האוסקר נכנסת לתחום האופנה • הזמנות מוקדמות החל מה-15.7 ואפשר להזמין גם לישראל

כוכבת הפופ וזוכת פרס האוסקר, ליידי גאגא משיקה מותג איפור וביוטי חדש, וכל העולם מתרגש. 

אמש (שלישי) פרסמה הכוכבת באינסטגרם סרטון נועז וחדשני בסגנון מדע בדיוני שם היא אומרת "הדבר האחרון שהעולם צריך הוא עוד מותג איפור…" מה שיכול להיות נכון בעיני הציבור, ולאחר כמה שניות גאגא ממשיכה ואומרת "...אז חבל מאוד!"  כך בחרה גאגא להשיק את מותג הביוטי החדש שלה HAUS LABORATORIES. 

בסרטון הייחודי שנעשה בשיתוף פעולה עם האומנים Bloodpop, Tchami, and Boys Noize, ניתן לראות קבוצה של אנשים שונים בהם גברים ונשים מכל הלאומים, מידות וגילאים בהם דוגמנית סינית, אפרו אמריקנית, אסייתים, טרנסג'נדרים וזוג תאומים לצידה של גאגא כאשר כולם מאופרים באיפור נוצץ דרמטי וזוהר לבושים במראות אדג'יים, נועזים ואופנתיים בדיוק כמו הסגנון הייחודי ושובר מוסכמות שמציגה גאגא כבר שנים. 

מתוך אינסטגרם

גאגא לובשת בסרטון מראה ייחודי מבד ויניל שחור עם כתפיים נפוחות, מגפיי ירך תואמים גבוהים כאשר היא השלימה את המראה עם ציפורני חתול שחורים וארוכים, מראה שמזכיר מאוד את דמותו של ג'וני דפ בסרט "המספריים של אדוארד". 

עם תמיכה כלכלית מחברת הענק Lightspeed Venture Partners, אותה חברה שהשקיעה בפיתוח מותג הבריאות של גווינת' פלטרו GOOP, זהו העסק הראשון של גאגא שהיא מקימה באופן עצמאי, ותהיו בטוחים שיש לה תוכניות גדולות עבורו. 

בהקמת מותג זה גאגא נכנסת לתחרות עסקית לצידן של הסלבריטאיות ריהאנה, ג'ניפר לופז, אלישיה סילברסטון, אימאן, ג'סיקה אלבה, קים וקלואי קרדשיאן וקיילי ג'נר. 

כידוע, מה שהפך את ג'נר הצעירה בת ה 21 למיליארדרית הצעירה בעולם הוא מותג הביוטי שלה קיילי קוסמטיקס, ונראה שליידי גאגא רוצה חלק מהחגיגה, ומי יכול להאשים אותה. 

צבעים בוהקים ונצנצים

הנה כל מה שאנחנו יודעים על המותג עד כה. דבר ראשון והכי חשוב, זה הולך להיות מותג הביוטי הראשון המושק בשיתוף פעולה אקסקלוסיבי עם חברת הענק אמזון, לפי גאגא בראיון בלעדי למגזין BOF. אמזון עדיין לא הצליחה להכנס לתחרות עם חברות הקוסמטיקה הענקיות ספורה או אולטה, וביחד עם ליידי גאגא הם זיהו הזדמנות עסקית שלא תחזור. 

בזכות שיתוף הפעולה עם אמזון גאגא תוכל להפיץ את המותג בכל העולם כאשר זה יתחיל במספר מדינות בהם ארצות הברית, יפן, אנגליה, צרפת וגרמניה עם אופציה למשלוח מהיר עד יומיים בלבד. אזרחים ממדינות שונות כולל ישראל יוכלו להזמין גם כן רק עם זמן משלוח ארוך יותר. 

המותג יושק באופן רשמי בחודש ספטמבר 2019, אך מי שממש לא יכול לחכות עד אז יכול להזמין בהזמנה מוקדמת באתר המותג החל מיום שני הקרוב ב15 ליולי.  

המוצרים הראשונים שגאגא משיקה עם המותג הם סטים של איפור שכוללים ליפ גלוס בעלות של 16 דולר, עפרון שפתיים וצבע לכל הפנים. הסט הכולל יהיה בעלות של 49 דולר, כאשר אין עדיין חשיפה של אריזות המוצרים, ניתן לראות בתמונות שהדוגמנים מאופרים בנצנצים, צבעים בוהקים ונועזים עם גבות מודגשות, כך שאיפור מעודן ונקי זה לא. בהמשך יהיה גם בושם, אודמים שונים, מסיר איפור, שימרים ולקים לציפורניים. 

בראיון הבלעדי למגזין BOF גאגא אמרה שהיא מקווה שקו המוצרים שלה יעזור לאנשים להוציא את היופי והכוח הפנימי ויתן להם בטחון עצמי וקבלה עצמית, בדיוק כמו שאיפור עזר לה בתחילת דרכה בתעשייה לשנות את עצמה ולהפוך לכוכבת שהיא. 

היא מספרת שההשראה שלה להקמת המותג היה מהימים שניסתה לפרוץ לתעשיית המוסיקה ברחובות ניו יורק כאשר היתה דופקת על דלתות של מפיקים כדי שישימו לב אליה. היא אומרת בראיון שהיא מקווה שבסופו של דבר היא רוצה שכל אחד יסתכל על עצמו כאייקון הביוטי האולטימטיבי. היא המשיכה ואמרה "זהו לא קו איפור אופייני ובסיסי, כל הקו שלי מבוסס על הרעיון של ביוטי עצמי גבוה. יש לי פלטפורמת שיווק אישי לכל העולם. אלוהים נתן לי את הקול שלי לסיבה מסוימת, אני לא יודעת למה, אני שואלת את עצמי את זה בכל יום. אז תהיו בטוחים שאני ממש לא הולכת להוציא מותג איפור שהולך לגרום לאנשים לחוסר בטחון ופחד, להפך, הקונספט של המותג שלי הוא שחרור האני העצמי." 

מי שתהיה הדירקטורית האחראית על קו המוצרים של המותג היא המאפרת האישית של גאגא במשך שנים שרה טאנו, מה שאומר שאנחנו כנראה כבר ראינו את גאגא מאופרת במוצרים שלה מבלי שאפילו ידענו. 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...