הדוגמנית הווירטואלית הישראלית כובשת יעד חדש

גאווה ישראלית: אלה סטולר מצרפת לעצמה עוד קמפיין משמעותי לרזומה • הפעם מדובר במותג ההנעלה bauffalo

הדוגמנית הווירטואלית הישראלית אלה סטולר מככבת בקמפיין בינלאומי של מותג ההנעלה bauffalo עם דגמי הנעלים החדשות של המותג. 

לדברי טל מלנבוים המייסד ומנכ"ל חברת "זואי" שביחד עם אנשי צוות עומדים מאחורי ייצור דמותה של סטולר והפקת הקמפיין עבור חברת bauffalo, מדובר באחד הפרויקטים המושקעים שבהם סטולר נוטלת חלק. 

"סטולר מיוצגת בשנה האחרונה בסוכנות דוגמנות בגרמניה. הם פנו אלינו וציינו כי חברת ההנעלה הגרמנית bauffalo מעוניינת לשלב את סטולר בקמפיין החדש שלה לצד ארבע דוגמניות אמיתיות שמשתתפות בקמפיין". אומר מלנבוים. 

מלנבוים מבהיר כי "דווקא בשנה שבה תעשיית האופנה מנסה לשרוד בשל התפרצות מגפת הקורונה, שנה זו פתחה עבור סטולר לא מעט אפשרויות מעבר לים . היא לא צריכה לטוס ולא יכולה להידבק בקורונה ולכן היא כבר נטלה חלק בלא מעט פרויקטים. היא בין היתר השתתפה בתצוגת אופנה בינלאומית, בקמפיין של חברת ההלבשה התחתונה FIX  בארץ, ויש על הפרק לא מעט עבודות שבהם היא צפויה לככב".

מלנבוים מציין כי מאחר שמנהלי המותג בקשו מחברת זואי להפיק גם את כל הקמפיין, הייתה התרגשות בעבודה עליו. "קיבלנו את התסריט והעלילה שהם רוצים, נתנו הוראות בימוי מדויקות כולל איזה הבעות פנים הם רוצים שזואי תעשה ועוד. בימים אלה עולה הקמפיין ברשתות ובהחלט מדובר בגאווה ישראלית. יש לנו עוד דמויות וירטואליות שעושות חיל, ואני מאמין שתחום האופנה ימשיך ויתפתח יותר ויותר לשילוב דוגמניות ודוגמנים וירטואליים". 

סטולר מיוצגת בארץ בסוכנות הדוגמנות ITM והקמפיין החדש מציב אותה גבוה לצד הכוכבות  האחרות שבה מיוצגות בסוכנות. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...