דניאל גרינברג שוב מסתבכת עם תיק: "יש לזה תג מחיר"

אושיית הרשת והיזמית נמצאת במוקד של סערה חדשה, והפעם באשר למחירים על מוצריה • "מה שלא נגיש לך, נגיש לאחרת", השיבה לעוקבת שהעירה לה באשר למחירו הגבוהה של תיק

דניאל גרינברג. צילום: ניר פקין

המעצבת, היזמית ואושיית הרשת דניאל גרינברג, עומדת שוב במרכזה של סערה לא קטנה, הפעם כזו הקשורה למותג בגדי הילדים שלה "מיאל" והמחירים אותם היא דורשת עבור מוצריה.

הדיון ברשתות החברתיות התעורר לאחר שעוקבת הביעה תדהמה לנוכח מחירו של תיק מחשב - 620 שקלים.

"מי מת, מה קרה?", שאלה העוקבת בתגובה למחיר.

"את לא חייבת לקנות, יפה שלי", השיבה גרינברג.

"ברור שאני לא חייבת, אבל מחיר נגיש לפחות", כתבה.

"נגיש למי? חיים, מה שלא נגיש לך, נגיש למישהו אחר. כשבעל עסק מייצר מוצר ברמה גבוהה, יש לזה תג מחיר", ענתה גרינברג.  

העוקבת, בתגובה בוגרת, הדגישה את חשיבות האיזון בין איכות המוצר לבין שיקולי השוק. "אני באמת מעריכה את העבודה הקשה והיצירתיות שהשקעת בתיק. עם זאת, חשוב לזכור שיש גם צד של קהל לקוחות לקחת בחשבון. 620 זה מחיר גבוה מאוד לתיק מחשב, גם אם הוא איכותי. אולי גם כדאי לקחת בחשבון שהמותג שלך קטן ופרטי. זה לא מצדיק תמחור כאילו זה מותג יוקרה. ואולי כדאי לך לשקול מחיר יותר תחרותי.

"הכי קל להגיד 'אם לא נגיש לך, אז למישהי אחרת כן'. הכי קל להגיד 'אל תקני' במקום להקשיב לפידבק אמיתי. היה מצופה ממך להבין ולהתחשב במצב יוקר המחיה".

התיק שאזל מהמלאי,

למרות הביקורת, גרינברג נותרה איתנה בעמדתה, וציינה כי המוצר כבר אזל מהמלאי - עובדה המעידה, לדבריה, על הביקוש הקיים למוצריה גם במחירים אלה.

כזכור, בפעם הקודמת שגרינברג הסתבכה בגלל תיק, היא כאשר נעצרה על ידי פקידי המכס בנמל התעופה ועוכבה. הכל, לטענתה, בגלל "תיק משומש" שרכשה בעבר אך פקידי המכס התעקשו לבדוק. בסוף התהליך, הכוכבת הצעירה נאלצה להיפרד מ-8,500 שקלים שמורכבים מקנס ומיסים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר