מגשימה חלום: דנה פרידר משיקה מותג אופנה

בתום חצי שנה של עבודה קדחתנית השחקנית נכנסת לעולם האופנה עם השקת המותג FREEDÈR • "שנים של ריקוד, ספורט וכל פעילות אפשרית הובילו למותג שמחבר את כל העולמות האלה"

דנה פרידר משיקה. צילום: שי פרנקו

השחקנית והרקדנית דנה פרידר נכנסת לעולם האופנה עם השקת מותג חדש בשם FREEDÈR. המותג, שיימכר באופן בלעדי באינטרנט, מציע קולקציה המשלבת אלמנטים של אופנת ספורט, ריקוד וסגנון רחוב.

פרידר, הידועה בסגנונה הייחודי, מספרת כי ההשראה למותג הגיעה מניסיונה האישי: "לפני כשנה, כשחזרתי לרקוד בסטודיו, שמתי לב שרקדניות רבות לובשות בגדי גברים או מזמינות בגדים מחו"ל. זה הזכיר לי את ילדותי, כשהייתי 'שואלת' את מכנסי הכדורסל של האחים שלי". 

בגדי יוניסקס. FREEDÈR / צילום: שי פרנקו 

הקולקציה הראשונה כוללת 25 פריטים, ביניהם חולצות אוברסייז מ100% כותנה, מכנסי כדורסל מבדי רשת, בגדי אקטיב וטרנינגים. בנוסף, המותג מציע אביזרים משלימים כמו כובעים, גרביים וסרטי ראש. טווח המחירים נע בין 80 ל-520 שקלים, והמידות מ-XS עד XL.

בגדים שנוח איתם. FREEDÈR / צילום: שי פרנקו 

פרידר מדגישה את חשיבות הייצור המקומי: "כל הפריטים מיוצרים בישראל, תוך שימוש בבדים מיצרנים מובילים בארץ". היא מוסיפה כי תהליך ההקמה ארך כחצי שנה וכלל עבודה אינטנסיבית עם תדמיתנים, יצרנים ומומחי שיווק דיגיטלי.

"מצאתי את עצמי יוצאת לעבודה קדחתנית להקמת המותג. בחצי שנה האחרונה ביליתי במחסני בדים, תדמיתנים שגוזרים את הויז'ן שלי לגזרות, פיתוחים, שינויים, הדמיות, פגישות, דיגיטל שיווק וסושיאל כדי להגשים את החלום שלי בצורה המדויקת ביותר". 

הכל מיוצר בארץ. FREEDÈR / צילום: שי פרנקו 

FREEDÈR / צילום: שי פרנקו 

המותג מיועד בעיקר לנשים ונערות, אך חלק מהדגמים הם יוניסקס ומתאימים גם לגברים ונערים. פרידר מציינת כי הקונספט נולד מתוך רצון ליצור בגדים נוחים שמתאימים למגוון פעילויות, "מהסטודיו לעבודה ועד לקפה עם חברה".

FREEDÈR צפוי להיות זמין לרכישה באתר האינטרנט של המותג החל מה-20 בספטמבר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר