מתרחבים: אוראל צברי ואשתו מצפים לילד ראשון

כצפוי מכוכב "ארץ נהדרת" ואשתו הקומיקאית, השניים שיתפו את עוקביהם בידיעה המרגשת בסרטון הומוריסטי • אשתו של צברי, סיון תם, גם פרסמה פוסט שבו סיפרה על התהליך שעברה – וסיכמה: "מחכים לילד הפסטיגל שלנו"

אוראל צברי. צילום: כפיר זיו

השחקן והקומיקאי אוראל צברי ואשתו סיון תם שיתפו היום (שני) את עוקביהם באינסטגרם כי הם מצפים לילד ראשון.

כראוי לזוג המבודח שהינם, צברי, כוכב "ארץ נהדרת", ותם, שנישאו לפני כשנתיים, בחרו לחלוק את החדשות המשמחות בסרטון הומוריסטי שבו תם נראית מצביעה על בטנה ההיריונית כשהיא אוחזת בדיקת היריון החיובית לצלילי השיר   "You've Got A Friend In Me" של רנדי ניומן, כשלאחר מכן נראה צברי מערבב את הקפה שלו עם הבדיקה – מבלי שהוא מבין במה מדובר.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Orel Tsabari (@oreltsabari)


בפוסט נוסף, הומוריסטי קצת פחות, תם, שתרמה בעבר שלוש פעמים ביציות, שיתפה את 30 אלף עוקביה בדרך הלא פשוטה שעברה עד שהרתה, כשבסרטון היא מתעדת את הירידה שלה במשקל – ואז את העלייה שלו כשהצליחה להרות, כשבסופו היא ניצבת מול צברי אוחזת בצילומי האולטרסאונד.

"לבנות עם שחלות פוליציסטיות יש עניין עם משקל, כי חוסר האיזון ההורמונלי שלנו די משוגע", כתבה תם, ששיתפה לא פעם בעבר את עוקביה בתהליך הלא פשוט בניסיון להרות, דבר שהצריך ממנה גם לא מעט שינויים קשוחים בתזונה ובאורח החיים שלה. "לפני שנה נכנסתי לתהליך תזונתי קשוח לאיזון הורמונלי, וזה ממש עבד לי", כתבה. "הרגשתי בריאה וחיונית וגם המשקל התחיל לרדת. התחלתי בשיא של 80 קילוגרמים, ושמתי לעצמי מטרה בקיץ הקרוב לחזור למשקל 55 ק"ג", הוסיפה, כשהיא משתפת בסופו של התהליך, שהוביל להיריון המפתיע אך המבורך.

"האיזון ההורמונלי והריפוי היה כל כך מוצלח, שבלי לנסות ולהתכוון, הבלתי ייאמן קרה – והקיץ הזה אני ממש לא אשקול 55 קילוגרמים, אבל עם ברכה אחרת", כתבה, תוך שהיא חותמת את הפוסט עם תאריך הלידה המשוער: "מחכים לילד/ת פסטיגל שלנו בנובמבר/דצמבר הקרוב".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by 🌸Sivan Tam Tsabari🌸 (@sivan_tam2)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר