קורין גדעון: "אני רוצה עוד ילד - בעלי מתנגד"

מגישת הטלוויזיה לשעבר ומשפיענית הרשת בהווה החליטה לשתף בסלע המחלוקת בינה לבין בעלה בכל הקשור להרחבת משפחתם והבאת ילד נוסף לעולם • "זה מתבקש בעיניי"

קורין גדעון רוצה עוד ילד / מתוך טיקטוק

בסרטון טיקטוק הומוריסטי וקליל בחרה היום (רביעי) קורין גדעון להציף ולהעלות נושא רציני למדי: רצונה להביא ילד שלישי לעולם, אח או אחות לשני ילדיה הקטנים אלונה ורפאל, והתנגדותו של בעלה חילי סורוצקין לכך.

בתחתית הסרטון שהעלתה לרשת החברתית, שם יש לה עשרות אלפי עוקבים, היא ביקשה מהגולשים הנחשפים לסרטון להביע את דעתם בנושא ולצדד בה או בבעלה. התגובות מצד הטוקבקיסטים לא איחרו לבוא, וכך גם ההתייחסות של גדעון אליהן, שהייתה ישירה ומפתיעה.

קורין גדעון / צילום: אור גפן

"בוא נעשה עוד ילד", נכתב בסרטון המשעשע שבו עמדה קורין לצדו של בעלה והחלה בתנועות אגרוף המסמלות "מאבק". "אבל יש לנו שניים קטנים", השיב בעלה בסירוב. את המחלוקת בין השניים ביקשו קורין ובעלה חילי ליישב בעזרת דעת הקהל. "דחוף בעד מי אתם", העבירה קורין את הסוגיה הבוערת לפתחם של הגולשים.

התגובות, כצפוי, לא איחרו להגיע, כשרבות מהן זכו גם להתייחסות של גדעון. "נו, ברור שזה תלוי אם יש חלון בחדר", כתבה בציניות אחת הגולשות כרפרנס לפרשת החלון שעוררה סערה וביקורת רבה על קורין בזמנו. "חד משמעית", השיבה גדעון בהומור.

"אני ובעלי אחרי ילד אחד", שיתפה אחרת. "דחוף עוד אחד, אחר כך נדבר", הפצירה בה קורין. היו גם מי שהזכירו את עברו החרדי של חילי ואת המשפחה מרובת הילדים שממנה הוא מגיע. "הוא גדל עם איזה עשרים ילדים בבית, אז קטן עליו. זה אמור להיות הפוך, לא?", תהו. "זה מה שאני תמיד אומרת. לא ברור", כתבה גדעון בתשובתה.

גולשת אחת קישרה בין הבית החדש שאליו עברו קורין וחילי לפני מספר ימים, להרחבת המשפחה. "חובה. בית חדש, ילד חדש. ברכה", פסקה. "מתבקש בעיניי", הסכימה גדעון. "לעשות. הגלגל לא מסתובב אחורה", צדדו בקורין. "וגם לא הגיל שלי", ציינה מגישת הטלוויזיה בחיוך.   

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר