"הילדים של קסטרו", קולקציית סתיו 2018 // צילום: שי יחזקאל

הסתיו האופנתי של "הילדים של קסטרו"

הקולקציה הסגרירית של המותג משלבת בין כפריות ונוסטלגיה לפריטי אייטיז • וגם, משחק, ספר ואוזניות חובה לקטנטנים • חדשות הילדים

ניחוחות הסתיו באוויר מביאים את רשתות אופנת הילדים להציג כבר עכשיו את הקולקציות החדשות לעונה הסגרירית בחלונות הראווה. על המדפים, ניתן למצוא סדרת טיפוח חדשה ומיוחדת לנערות בריח של עוגייה אהובה, ותום חופשות החג מגיע בדיוק בזמן, עם יציאת ספר חדש לילדים, משחק אריזות ואוזניות שיגנו עליהם בדרכים. 

פאייטים ורקמות לילדים

מותג "הילדים של קסטרו" משיק קולקציה סתווית-חורפית, בהשראות כפריות ונוסטלגיות, כמו גם פריטים בהשראת עולמות הפופ-ארט ושנות השמונים. בקולקציה ניתן למצוא מבחר גדול של דגמי ג׳ינס לבנים ולבנות, כמו גם חולצות טי, שמלות ופוטרים עם פאייטים מתחלפים ושלל אקססוריז. 

הקולקציה הכפרית מתאפיינת בגווני ירוק, חום, וורוד מעושן ובורדו, ומציגה הדפסים פרחוניים, פרחי קרושה, וכפתורי עץ גדולים בקו הבנות, ושילוב רקמות ומשבצות פלאנל, בקו הבנים. הקולקציה בהשראת הפופ-ארט ושנות השמונים, שמתכתבת עם עולם המבוגרים, כוללת אלמנטים גרפיים, כגון: שפתיים, עיניים, קלטות, גיטרות, פסים ונקודות, ושלל תזכורות לאותו עשור כמו טופים עם קשירה קדמית, טוניקות רחבות, אלמנטים של קשירה בטייצים, ומכנסי סקיני ג׳ינס. 

מחירים: ג'ינסים 99.90-49.90 שקלים, טי שרטים 59.90-29.90 שקלים, נעליים 99.90-49.90 שקלים. 

 קולקציית סתיו של "הילדים של קסטרו" // צילום: שי יחזקאל

משחק לזמן הפנוי שאחרי החגים: "תתחילו לארוז"

אחד המשחקים המלהיבים שיצאו לאחרונה, ובתזמון מושלם ל"אחרי החגים", הוא "תתחילו לארוז" מבית חברת פוקסמיינד. משחק הקופסה המשפחתי לוקח את המשתתפים ל-30 יעדים ברחבי העולם, כאשר כל שחקן מקבל מזוודה וסט של 13 פריטים. המשימה של כל שחקן היא לאסוף את הפריטים המופיעים בכרטיס היעד, באופן מדויק, ולהכניסם למזוודה במהירות. המנצח הוא השחקן הראשון שצובר שלושה כרטיסי יעד. למשחק קיימות שלוש דרגות קושי והוא מתאים לעד ארבעה משתתפים, מגיל שש ומעלה. 

מחיר מומלץ: 109 שקלים.

משחק "תתחילו לארוז" // צילום: פוקסמיינד

לבלוט בשטח

בעידן שבו ילדים רבים מסתובבים עם אוזניות הסמארטפון צמודות לראשם, רשת YOLO החליטה להשיק קולקציה צבעונית ושמחה של אוזניות לילדים ונוער. בקולקציה ניתן למצוא אוזניות מאירות, שיאפשרו לילדים לבלוט בשטח בשעות החשיכה, ואוזניות מתקפלות שניתן להכניס בקלות לתיק מבלי שישברו.

 מחיר: 99 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר המותג. 

 אוזניות מאירות של YOLO // צילום: יח"צ 

ספר פנטזיה על שדון

הסופרת אֶשְכָּר אֶרְבְּלִיך-בְּריפְמן, מי שהביאה לעולם את סדרת "ווינטר בלו" המצליחה וכבשה את ילדי ישראל עם פיות יער ושדונים קסומים, חושפת דמות חדשה בפני חובבי הז'אנר: שדון יער בשם שיטאקי. השדון הוא גיבורו של ספר הפנטזיה "עלילות שיטאקי – יערות הטרולים התחתיים", שעלילתו מתארת כיצד ביקור מפתיע של בת-דודתו של שיטאקי, משנה את חייו השלווים מן הקצה אל הקצה. הספר, בהוצאת רימונים, מלמד ילדים על קבלת השונה, סובלנות, פתיחות, חברות אמת ואומץ לב, ומתאים לגילאי שבע עד עשר.

מחיר מומלץ: 78 שקלים. להשיג באתר הוצאת רימונים וברשתות הספרים. 

"עלילות שיטאקי" // צילום: הוצאת רימונים 

קולקציית טיפוח לנערות, בריח עוגיית מקרון

מותג הטיפוח והבישום SPRING Perfume House, משיק מוצרים חדשים לקולקציית French Macaroon, המוקדשת במיוחד לנערות. הקולקציה כוללת בושם עם גליטר מנצנץ בניחוח תפוז ותות שדה הכולל את המתיקות של המקרון הצרפתי. עוד בקולקציה: סבון מקציף לגוף,  קרם ידיים, תחליב גוף ונרות מפיצי ריח לחדר. 

מחיר הבושם: 79 שקלים ל-50 מ"ל. ניתן להשיג בסופר פארם, רשת אפריל באתר המותג ופרפומריות נבחרות.

קולקציית French Macaroon לנערות // צילום: יח"צ

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...