"אתה הופך להיות פרנואיד": כוכב "האח הגדול" בווידוי אמיץ

אורי נגר מדבר על הקושי שלו להתמודד עם הפרסום ומשתף בסיבה שבגינה החליט לקחת הפסקה ולטוס לבד לקצה השני של העולם • "לא חשבתי לנסוע לבד שלוש שעות באוטו כי פחדתי לקבל התקף חרדה"

"החרדות מנעו ממני המון דברים": אורי נגר חושף

אורי נגר עזב הכל וטס לפני כשבוע וחצי עד לתאילנד הרחוקה. אמש (רביעי) הוא לקח את העוקבים שלו למסע אל תוככי נפשו כשחשף בפניהם בסדרת סטוריז שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו את ההשלכות הקשות של התקפי החרדה שמהם סבל, את הסיבה לפסק הזמן שלקח מהחיים בישראל, ואת הקעקוע החדש שלו בעל המשמעות החשובה מאוד מבחינתו.

"ערב טוב לכם, לא דיברנו הרבה זמן כי החלטתי להתרכז קצת באורי", התוודה נגר. "אני כבר שבוע וחצי בתאילנד, הגעתי לפה לבד. בא לי לשתף אתכם קצת בחוויה האישית, על מה זה לטוס לבד ומאיפה מגיעה ההחלטה".

אורי נגר, צילום: מתוך "האח הגדול"

"בגדול זו הייתה החלטה די אימפולסיבית, הרגשתי שעברתי שנה מטורפת מלאה בחוויות, בלחצים, באינטריגות, בחיים חדשים שלא הכרתי לפני זה", סיפר. "חוסר פרטיות, חשיפה מטורפת, והייתי חייב איזושהי הפסקה כדי באמת לדאוג לנשמה. אני חושב שיש שלב שאתה צריך לדאוג לנשמה שלך ולא רק למה שחושבים כלפי חוץ. זאת אחת ההחלטות הכי אמיצות".

נגר סיפר בקטעי הווידאו גם על התקפי החרדה הקשים שחווה שהשליכו באופן ישיר על איכות חייו. "אני לא יודע כמה דובר פה על עניין החרדות שעברתי בחיים, זה לא ממקום של 'תשומי', אבל עברתי חרדות, אני מטופל בכדורים, זה משהו שכולם כבר יודעים עליי. כדור בשם סרנדה, לי אישית הוא עוזר מאוד. יש אנשים שגם מצליחים בלי, ואני מוריד בפניהם את הכובע. החרדות מנעו ממני המון דברים שחשבתי שהם גדולים עליי. בהתחלה זה היה מאוד קיצוני ברמה שלא חשבתי לנסוע לבד שלוש שעות באוטו כי פחדתי לקבל התקף חרדה ונסעתי למקומות שקרובים לבתי חולים למקרה שחלילה יקרה לי משהו. זה מצחיק, אבל זה המצב. אני היום צוחק על זה כי זה די מאחורי".

אורי נגר, גרושתו והבנות, צילום: ללא

"אתה הופך להיות די פרנואיד, יש לך מן מחשבות אוטומטיות כאלה שעולות לראש ואתה לא שולט בהן, זאת החרדה – לפחות אצלי", הסביר. "והחלטתי אחרי המון זמן לעשות לדבר הזה חשיפה ולקחת סיכון במירכאות ולמתוח אותי לקצה ולטוס לבד. אחרי שהחרדות התחילו זה היה נראה לי משהו בלתי אפשרי, היום אני יכול להגיד שהכל אפשרי. אני נמצא במדינת עולם שלישי, ישן לבד, קם לבד. זה משהו שהוא לא קל, אבל יש בזה משהו שאני אפילו לא יודע להסביר מילים. אתה הופך להיות בן אדם חזק יותר".

בסיום סדרת הסטוריז אורי חשף גם קעקוע חדש, בצורת פיל. "לא משנה מה קורה, אני אישית לא יכול להישבר. יש לי שתי מלאכיות קטנות שבשבילן אני צריך להיות הכי חזק בעולם. ואני כזה, ואהיה גם יותר. אתם יודעים שכל מה שקורה לי מצויר על הגוף. הפעם בקטן, אבל עם משמעות הכי עמוקה שיש. תפתח עור של פיל, תרגיש ותהיה גדול. אין עוד כמוך", הזכיר לעצמו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר