ספירה גרינברג וענבל לביא. צילום: יח"צ

Saphira: מותג חדש לטיפוח השיער נחת בישראל

המותג הבינלאומי, שמאחוריו עומדת צעירה יהודייה שעשתה עלייה, כבר נמכר ב-26 מדינות ברחבי העולם ועכשיו גם בארץ • סדרת המוצרים מיועדת לטיפוח, הזנה, ריכוך והגנה של השיער, והם כולם מבוססים על רכיבים טבעיים ומינרלים מהטבע

המותג הבינלאומי החדש Saphira, שמאחוריו עומדת ספירה טסלר-גרינברג , צעירה יהודייה, ילידת ארה"ב, שהגיעה בגיל 16 יחד עם משפחתה לישראל, התאהבה והחליטה לעשות עלייה, מבוסס על מינרלים טבעיים, שעד עכשיו ניתן היה למצוא רק במוצרי קוסמטיקה לעור הפנים והגוף. 

ספירה, יחד עם בעלה הישראלי אביעד גרינברג, השקיעה את כספי החתונה ופיתחה נוסחה ייחודית לקו מוצרים יוקרתי לטיפוח ועיצוב השיער המבוסס על מינרלים טבעיים. החזון החל לפני שבע שנים והיום המוצרים של החברה משווקים ב-65 מדינות ברחבי העולם, ומעכשיו גם בישראל. 

אתמול (שלישי) נערכה ההשקה של המותג Saphira בנוכחות השגרירה הבינלאומית ענבר לביא. המותג מציע מבחר עשיר של מוצרים טיפוליים ומקצועיים לטיפוח, הזנה, ריכוך והגנה של השיער, מבוססים על רכיבים טבעיים, ואינם מכילים סולפטים ופראבנים.

השקת המוצר בארץ // צילום: אליזבת דוברובסקי

בין מוצרי הדגל של החברה, אפשר למצוא את Mineral Mud: מסכת בוץ מינרלי טיפולית עשירה בלחות לכל סוגי השיער (148 שקלים), האחד - The ONE: מסכה ללא שטיפה המבוססת על מינרלים טבעיים. נוסחה שפותחה כדי לרכך את השיער ולהזין אותו לכל אורך היום. המוצר מועשר בקרטין טהור וב-26 מינרלים מים המלח (148 שקלים), Mineral Drop: סרום לעיצוב וריכוך השיער (169 שקלים) וגם שמפו ומרכך מינרלי טיפולי שנועד לטיפול בשיער שעבר פעולה כימית כלשהי, בין אם שיער צבוע או מובהר, שיער שעבר החלקה או סלסול (110-118 שקלים). 

מסכה טיפולית ספירה // יח"צ

 

שמפו מינרלי ספירה // יח"צ

את המוצרים ניתן להשיג בחנות הדגל בהילטון ויסטה תל אביב ובאתר האונליין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...