פיג’ו 508 פאסטבק בישראל

פיג'ו מתחילה לשווק כאן את ה-508 בעלת העיצוב המרהיב. המחירים מתחילים ב-200,000 שקלים

פיג’ו 508 פאסטבק מתחילה את דרכה בישראל. כאן, כמו בעולם, היא תנסה למשוך לקוחות שעזבו את הסגמנט הזה לטובת רכבי פנאי. בכל הקשור למראה לפחות, היא בהחלט עשויה לעשות את זה. ה-508 קצת יותר קצרה, מאוד נמוכה ומצליחה להלך על הגבול שבין סדאן מסורתית לקופה נחשקת. גם הפנים נראה שונה וייחודי – עם שפת העיצוב העדכנית של החברה.


עוד מאוברדרייב >>>


בגזרת ההנעה אפשר למצוא את מנוע ה-1.6 ל’ מוגדש המוכר של פיג’ו משודך לתיבה אוטומטית בת 8 יחסי-העברה, ששולחת את הכוח אל הגלגלים הקדמיים. בגרסת הכניסה מפיק המנוע הזה 180 כ”ס שמספיקים להשלים את המיאוץ ל-100 קמ”ש תוך 7.9 שנ’ בדרך למהירות סופית בת 230 קמ”ש. הגרסה החזקה יותר מפיקה 225 קמ”ש שמשפרים את הנתונים האמורים ל-7.3 שנ’ ו-250 קמ”ש.



פיג’ו 508 בישראל. צילומים: רונן טופלברג

 


ה-508 מוצעת אצלנו בשתי רמות אבזור שבשתיהן ניתן למוצא מערך מערכות בטיחות מתקדמות מקיף, לרבות בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה אקטיבית על סטייה מהנתיב ועל מרכזו. לכל 508 שתעלה כאן על הכביש יש גם מערכת מתלים אדפטיביים, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם ועוד. גרסת ה-GT היקרה יותר מוסיפה מושבי אלקנטרה מתכווננים חשמלית, מערכת FOCAL עם 10 רמקולים, עיסוי במושבים הקדמיים ועוד. המחירים מתחילים כאמור ב-200,000 שקלים כשמחיר הגרסה החזקה והמאובזרת ביותר עומד על 240,000 שקלים.


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...