פפראצי: צופית גרנט אחרי הסערה

מצלמת הפפראצי שלנו תפסה את העיתונאית בעיר הגדולה בזמן שהמתינה לחברה וככל הנראה גם לרגיעה בסערה התקשורתית שנוצרה סביבה בימים האחרונים

צופית ממתינה לחברה ולישועה. צילום: פול סגל

אם תהיתם מה עושה העיתונאית ומגישת הטלוויזיה בימים של סערה תקשורתית המתחוללת סביבה בעקבות סרטון שלה עם בחורים צעירים שהוגדרו כפעילי ימין - לנו יש את התשובה. קבלו פפראצי של גרנט ברחוב דיזנגוף בתל אביב, בזמן שהמתינה לחברה וגם לימים הטובים שיגיעו אחרי המתקפה הקשה עליה. 

צופית ממתינה לחברה ולישועה, צילום: פול סגל

כאמור, ימים לא פשוטים בכלל עוברת צופית גרנט שמותקפת ברשתות מאז שהופץ סרטון שלה יושבת בסלון ביתה עם כמה צעירים שעליהם יצרה סרט לפני מספר שנים והוגדרו והוצגו כפעילי ימין קיצוני הפועלים כנגד כוח קפלן, ביניהם גם בחור שמגיע למחאות על מנת להציק למוחים. 

גרנט כבר התייחסה ברשת החברתית למתקפה נגדה. "לפני כשלוש שנים צילמתי תוכנית שנקראת 'ללא גבולות', חבר'ה שמסתובבים ברחובות, שנשרו מהבתים שלהם, מהמשפחות, מהחברה", החלה להסביר. "כשהסרט עלה לאקרנים, החלטתי להזמין את החבורה שצילמתי אלי הביתה, לראות יחד איתי את הפרק. אחד האנשים שהגיעו זה הבחור הזה. אתם מכירים אותי ואת העשייה שלי, איך אפשר להאמין לדבר הזה? איך זה יכול לגרור כאלה הודעות נאצה, בטח בתקופה הזאת? אני לא חושבת שיש הרבה אנשים, בעיקר מאלה שיושבים על המקלדת, שעושים אחוז ממה שאני עושה".

נושאים חמים