בלב שבור: חנן בן ארי נפרד

בלב שבור, הזמר והיוצר סיפר בסטורי על ההיכרות שהייתה לו עם הלוחם שאול מויאל ז"ל, שנפל בקרב בדרום לבנון

חנן בן ארי בהופעה. צילום: ללא קרדיט

חמישה לוחמי מילואים נפלו בקרב בדרום לבנון, ביניהם רב סמל מתקדם (במיל') שמואל מויאל ז"ל, לוחם בגדוד 8270 בחטיבת "אלון", אב לעשרה ילדים. מי שהכיר את מויאל מקרוב הוא הזמר והיוצר חנן בן ארי, שהקדיש ללוחם סטורי בחשבונו באינסטגרם, וסיפר על ההיכרות בין השניים. 

"שמואל מויאל היה המורה שלי בתיכון", כתב בן ארי מעל תמונה של מויאל עם משפחתו. "נפל בלבנון, השאיר עשרה יתומים", הוסיף וחתם באימוג'י של לב שבור. 

חנן סופד לשאול ז"ל, צילום: מתוך אינסטגרם

בסטורי של חנן היה שיתוף לפוסט שכתב העיתונאי חנוך דאום. "שאול מויאל, בן 47, אב לעשרה ילדים, מתגורר בקרני שומרון", סיפר עליו דאום. "שימש מורה ומחנך בבית ספר ברעננה". בהמשך ביקש דאום להודות למויאל ז"ל על תרומתו. "תודה שהתנדבת להמשיך במילואים ולשמור עלינו, שאול. ילדיך ילכו לאורך. לא נשכח את גבורת הלוחמים לעולם", הבטיח, "יהי זכרו ברוך". 

הפוסט שהקדיש חנוך למויאל ז"ל, צילום: מתוך אינסטגרם

לפני כשבוע וחצי העלה בן ארי לחשבונו באינסטגרם סטורי מרגע אחד פרטי בביתו, שבו תועד כשהוא מחבק שתיים מבנותיו כשמסביב לשלושה שרשרת קישוט לסוכה עם 101 לולאות, לציון 101 החטופים שעוד נמקים גם בערב חג סוכות זה בשבי ארגון הטרור חמאס.  "הקישוט היחיד שהכנו השנה", עדכן בן ארי. "101 חוליות בשרשרת הצהובה, עם שמות האחים והאחיות שלנו. אמן שיעבור עלינו חג שקט, עם בשורות טובות. אמן שיחזרו עוד היום". 

רס״ם (מיל׳) שאול מויאל ז"ל, בן 47, מקרני שומרון, צילום: באדיבות המשפחה

נושאים חמים