צובט: חנן בן ארי חושף רגע פרטי

הזמר והיוצר שהודיע לאחרונה על גירושים מאם שבעת ילדיו, העלה לרשת החברתית צילום עם שתיים מבנותיו וסיפר על השמחה שנמהלת בעצב

חנן בן ארי. צילום: לירון מולדובן

חנן בן ארי העלה היום (רביעי) לחשבונו באינסטגרם סטורי מרגע אחד פרטי בביתו, שבו תועד כשהוא מחבק שתיים מבנותיו כשמסביב לשלושה שרשרת קישוט לסוכה עם 101 לולאות, לציון 101 החטופים שעוד נמקים גם בערב חג סוכות זה בשבי ארגון הטרור חמאס. 

"הקישוט היחיד שהכנו השנה", עדכן בן ארי את העוקבים על רקע תמונה משפחתית והקישוט שממנו יצרו השלושה את סמל המאבק לשחרור החטופים. "101 חוליות בשרשרת הצהובה, עם שמות האחים והאחיות שלנו", הסביר את המחווה הנוגעת ללב.

בן ארי במחווה לחטופים,

רגע לפני שחתם את דבריו, ביקש לברך. "אמן שיעבור עלינו חג שקט, עם בשורות טובות. אמן שיחזרו עוד היום", כתב, והוסיף אימוג'יז של דגל ישראל ולב צהוב. 

כזכור, בחודש אוגוסט האחרון בן ארי הודיע על גירושיו מאשתו הדסה בסטורי שהעלה לאינסטגרם. "אנחנו נפרדים. בלב שבור וכואב, אבל בידיעה פנימית ברורה שניסינו ונלחמנו ונאבקנו עד הסוף", חלק חנן. "יש רגעים שאין ברירה אלא להסתכל למציאות בעיניים ולהודות בכנות שהפסדנו. אנחנו בוחרים להפסיד בכבוד ובאהבה. אנחנו ממשיכים לגור בשכנות, בחברות ובשותפות. לא רק עבור הילדים, אלא גם עבורנו. זאת הדרך המיוחדת שלנו. עברנו תקופה ארוכה ושוברת לב של ניסיונות, והיום אנחנו משחררים ומברכים זה את זו בהשלמה, מאחלים אחד לשנייה את כל הטוב שבעולם".

מאז הספיק בן ארי לעדכן במהלך הופעה על מעבר לדירה חדשה, וגם העניק הצצה ללילה אחד שבו ישנו ילדיו אצלו

חנן בן ארי ואשתו הדסה, צילום: מתוך אינסטגרם

נושאים חמים