דניאל גרינברג "מפרגנת" למטפלת

הבוקר פורסמו ידיעות על כך שמאיה זיו, המטפלת שדניאל גרינברג פיטרה, קטפה קמפיין. איך בחרה גרינברג להתייחס לנושא בסטורי שלה?

דניאל גרינברג נגד מאיה זיו. צילום: אינסטגרם

קצת יותר מחודש אחרי הסערה שחוללה דניאל גרינברג כשפיטרה את המטפלת של שני ילדיה מיאל ורון, מאיה זיו, היא התייחסה היום (ראשון) לקמפיין אופנה שאליו תצטלם זיו בקרוב, קמפיין שהוא קצירת פירות הרעש התקשורתי סביבה. גרינברג העלתה לסטורי שלה דברים שכתבה בעניין במהלך שיחה שניהלה בווטסאפ. 

"תשובה לכל השיתופים שלכן הבוקר. אין צורך בלשון הרע, אתמול צמנו", כתבה גרינברג בכותרת לצילום המסך שבו התייחסה לעניין הקמפיין של המטפלת המפוטרת. "אני שמחה, אני שליחה", הכריזה גרינברג. "הכל מאת השם. כנראה שהיא שיעור עבורי, ואני מקפצה עבורה, וזה מבורך מבחינתי", הוסיפה.

כשהחמיאו לה על דרך ההסתכלות שלה היא הרחיבה: "זה בריאות הנפש, לראות דברים בצורה כזאת. בסוף כולנו הגענו לעולם לסיבה מסוימת. אני שמחה לדעת שדרכי, ילדה בת 20 קיבלה אולי כיוון תעסוקתי, ובעזרת השם פרנסה!". 

ומה לגבי ההערה שהיא עוברת תהליך עם עצמה שגם כן נכתבה בהתכתבות? "בטח, אני כל יום הופכת להיותה גרסה היותר טובה של עצמי מיום קודם. וכל זה, צריך לומר תודה לאנשים בדרך, שגם הם שליחים בדרכם". 

גרינברג מתייחסת לקמפיין של זיו,

נזכיר כי אייל גולן, אביהם של מיאל ורון, החליט להמשיך להעסיק את זיו, למרות שגרינברג פיטרה אותה. בשבועות האחרונים הוא העלה לסטורי שלו תמונות עם זיו, ואף הקדיש לה שיר באחת מהופעותיו. 

מאיה זיו על הבמה עם אייל גולן, צילום: מתוך האינסטגרם

נושאים חמים