המפסידים בסיפור האהבה של פרידה ודיג'יי

אלאיה הוף על המפסידים בסיפור האהבה של פרידה ודיג'יי

יממה חלפה מאז שדיווחנו ב״For Real״ על משבר ביחסים של פרידה ודיג׳יי יוצאי "האח הגדול" ועכשיו אפשר להודיע שהפרידה הזאת רשמית.

למי שפספס, ביוני עלתה עונה נוספת של "האח הגדול". פרידה עוזיאל הפכה למאמי הלאומית עם רגישות, כנות והעצמה נשית, וכולנו שאלנו - "איך היא עדיין רווקה?". לפני שהספקנו לסיים את השאלה נכנס לתמונה די-ג'יי, רומן מהעבר של פרידה, שבא לנסות לממש מחדש את אהבתו. הכל נשמע מדהים, אבל למישהי משמעותית זה לא הסתדר.

פרידה ודיג'יי, צילום: מתוך אינסטסגרם

אחרי שדי-ג'יי נכנס לבית והיחסים עם פרידה התחממו, אמא שלו התחילה לפרסם את דעתה - והתוצאה קשה.

השתלחויות, הערות על מראה ואופי, כל אלה בלי שפגשה אותה כן? וכמובן בלי שהזוג יכול להגיב.
העונה נגמרה, הזוג המשיך והוכיח שאהבה מנצחת, אבל אמא של די-ג'יי? לא קיבלה את זה בלשון המעטה. ואם חשבנו שכשהעונה תיגמר זה ייפסק, אז לא. אמא שלו יצאה לקמפיין הכפשות מכוער.

הסיפור מזכיר את דודו אהרון גם אמא שלו - ציפורה יצאה במסע הכפשה ברשתות אך למרות שתחילה עמד על שלו ועל חוזק מערכת היחסים שלו, החתונה התבטלה והזוג נפרד.

דודו אהרון, צילום: עומרי לוי

למען האמת מוטב היה שמישהו יעצור את הטוקבקים הארסיים של האמא עוד קודם, אבל נדמה שהאירוע יצא משליטה. הביקורות לא היו ענייניות ולכנות את בת הזוג של הבן שלך בכינויי גנאי, אין לזה מקום. אם להודות באמת אז גם לנו יש חלק ובראיה לאחור מוטב היה לתת פחות במה מאשר נתנו לה.

אי שם יושבת כרגע מישהי שמרוצה מהפרידה הזאת ואנחנו כאן לא ניתן במה לשאגות הצהלה שלה.

דיג'יי שארפ ופרידה עוזיאל, צילום: מתוך "האח הגדול"

המפסידים היחידים בסיטואציה זו היא, שחשפה את הצד המכוער מאוד שלה ובנה שכנראה יחיה בתחושה שפספס את אהבת חייו בגלל אמא שלו. 

נושאים חמים