יובל מעתוק פונה לגבר שאנס אותה

שעות אחרי שהטילה פצצה וחשפה שנאנסה, זוכת "האח הגדול" פרסמה סרטון שבו פנתה אל האיש שפגע בה. "יודעת שאתה צופה בי"

יובל מעתוק . צילום: אורן בן חקון

זוכת "האח הגדול" יובל מעתוק הדהימה אמש מדינה שלמה כשסיפרה באומץ שנאנסה. היום (שלישי) היא פרסמה סרטון בעמודה באינסטגרם שבו התייחסה לתגובות החמות שקיבלה על השיתוף האמיץ, עודדה נשים וגברים נפגעי תקיפה מינית להתלונן וגם פנתה אל האנס במסר חדש משמעי. 

יובל מעתוק פונה לעוקבים, ביניהם זה שאנס אותה | אינסטגרם

בתחילה הודתה מעתוק לכל מי שחיבק אותה ועטף אותה בעקבות החשיפה. "קודם כל אני רוצה להגיד תודה רבה לכולם על הכל, באמת. כמות ההודעות והשיחות שקראתי אתמול ותיוגים - זה באמת מחמם את הלב וזה בדיוק החיבוק שצריך".

בהמשך דיברה על כל הרגעים שבהן כמעט אזרה אומץ להתלונן ולבסוף נסוגה מהחלטתה. "זה סוד ששמרתי איתי המון המון זמן, פשוט לא היה לי את האומץ ללכת ולהתלונן. אני מדברת אתכם על כמות פעמים שהלכתי למשטרה, כבר הגעתי פיזית, וקיבלתי רגליים קרות והלכתי. ועוד כמה פעמים שראיתי את המשטרה וחזרתי הביתה. פשוט לא היה לי את האומץ לעשות את זה".

מעתוק פנתה לנפגעי תקיפה מינית. "אני כאן רוצה להגיד כל מי שעבר ועובר דבר כזה, גם גברים וגם נשים - לכו להתלונן. אני עשיתי את זה אתמול, ועצם זה שעשיתי את זה זה כבר איזשהו ריפוי ועיבוד הטראומה. יודעת שמחכים לי ימים קשים, ושזה לא הולך להיות קל".

בסוף דבריה פנתה לאנס. "אני פונה למי שאחראי על המעשים שלו. אני יודעת שאתה צופה בי ואני באמת מקווה שבימים אלה, שלפני יום כיפור, תעשה חשבון נפש ותיקח אחריות על המעשים שלך". 

בסטורי שפרסמה אמש מעתוק שיתפה באומץ על האונס שעברה וכתבה: ״אז היום סוף סוף קיבלתי את האומץ ללכת ולסגור פצע ישן. כבר יותר משנה שאני סוחבת איתי כתם שחור. הכתם הזה פוגש אותי בלילות, בסיטואציות אינטימיות, אפילו כשאני צופה בסדרות טלוויזיה. היום אני מרגישה חזקה יותר ובטוחה יותר. יש לי את האומץ להגיד את המילה המפחידה הזאת - נאנסתי".

יובל מעתוק מספרת על האונס שעברה, צילום: מתוך אינסטגרם

נושאים חמים