קים חוגגת 22 עם החברות הנכונות

הכוכבת קים אור אזולאי ציינה את יום הולדתה ה-22 באירוע נוצץ במסעדת יוקרה בתל אביב, בליווי החברות הקרובות אגם ותאיר בוחבוט ורומי פרנקל, עם טונות של שיק ויין

קים אור אזולאי חוגגת 22. צילום: אינסטגרם

קים אור אזולאי כבר לא ילדה. הכוכבת, שפרצה לחיינו על המסך בגיל 10 ב״הבנים והבנות״ ומאז גדלה לנו מול העיניים כשהפכה לשחקנית, אושיית אופנה מובילה, משפיענית ורקדנית, הגיעה לגיל 22, והחליטה לא להסתפק בחגיגה שקטה בבית.

אזולאי הזמינה את חברותיה הקרובות אגם בוחבוט, רומי פרנקל ותאיר בוחבוט לערב מלא בסטייל במסעדה תל אביבית. גם השחקן בר ברימר, בן הזוג של אגם בוחבוט לא פספס את המאורע.

קים אור אזולאי חוגגת 22 | מתוך האינסטגרם של קים אור אזולאי

שולחן שיקי

החבורה נראתה מחויכת במיוחד בתמונות שהועלו לסטורי, עם קוקטיילים בידיים, חיוכים רחבים וצלחות ריקות (כי ברור שהן חיסלו את כל המנות!). קים, שהשתדרגה לשמלה בגוונים של כתום וורוד, נראתה כאילו הרגע ירדה ממסלול – והמשקה ביד הוסיף בדיוק את הטאץ' הנכון.

קים אור אזולאי ותאיר בוחבוט,

אגם ורומי לא הסתפקו רק בארוחת ערב, והחליטו להרים לקים עם קצת כיף מאחורי הקלעים – כולל ליטוש שפתון שצולם לסטורי, כי מה זה יומולדת בלי קצת צחוקים וקצת ביוטי?

אגם בוחבוט מאפרת של קים,

המוזיקה של טיי-סוויפט באוויר

ואיך אפשר לחגוג בלי טיילור סוויפט עם השיר "22", ההמנון של חוגגי הגיל. כשהכוכבת תועדה מחזיקה את הספרות '22' בפוזת ניצחון. את הערב הם סיימו מנשנשים בסודוך כשמצטרפים אליהם כוכבי ״המירוץ למיליון״ אסתי ואיציק, ענבר ואבישי ועמית חן.

קים אור אזולאי פותחת שולחן עם חברות וכוכבי המירוץ למיליון, צילום: מתוך האינסטגרם של קים אור אזולאי
קים אור אזולאי חוגגת 22 עם טיילור סוויפט ברקע, צילום: אינסטגרם

נושאים חמים