אדל בסרטון פרובוקטיבי והגולשות זועמות

אושיית הרשת וכוכבת הריאליטי פרסמה סרטון מסחרי שנוי במחלוקת ברשת החברתית ועוררה את זעמן של הגולשות

אדל בספלוב ב"האח הגדול". צילום: אורן בן חקון

אדל בספלוב פרסמה אמש (ראשון) פוסט בחשבונה באינסטגרם לעיני מאות אלפי עוקביה, שכלל תוכן ויזואלי פרובוקטיבי שזכה לביקורת רבה בקרב הגולשות.

בקטע הוידאו הקצר שהעלתה בספלוב ניתן לראות אותה כשהיא יושבת על כורסה ונעה בתוכה באופן שעורר אצל חלק מהגולשות חוסר נוחות. בספלוב זזה תוך כדי שהמצלמה מתקרבת אל איברה המוצנע. "האם אתם מוכנים?", שאלה אדל בטקסט שצרפה לסרטון. ובכן, נראה שהגולשות ממש לא היו מוכנות לזה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Adel abed bespalov (@adelbespalov)

"שום מסר על הבגד. הדבר היחיד שקיבלתי לפני זה פוקוס על איבר המין שלך. העולם הזה השתגע", קבעה אחת הטוקבקיסטיות."לא הבנתי כלום חוץ מהתנוחה שראיתי לפנים שלי", תמכה אחרת. היו גם מי שהזכירו לבספלוב את העובדה כי היא אימא לשניים ואישה נשואה. "מה זה התנוחות האלה? את אשת איש, אימא לילדים", "את גם אימא לילדים וגם אישה נשואה. מה זה? לאן הדור הזה רוצה להגיע? איכס", כעסו.  "באמת באמת לא מבינה למה צריך תנוחות כאלה בשביל לפרסם בגד", "התנוחות – להקיא", "עצוב שמנרמלים את זה", המשיכו לתקוף.

נציין כי לא כל התגובות היו קשות ותקיפות, והיו גם גולשות בחרו לפרגן לבספלוב. "טוב, את מטורפת", "איזו כוסית את", "אין לך מתחרות", "פצצה אנרגטית עם לבוש מושלם", החמיאו.

נושאים חמים