מירי כהן VS רון יוחננוב

שתי אושיות האוכל ישיקו לקראת החגים ספר מתכונים, בפער של ימים ספורים זו מזה. מקרי או שמדובר במלחמה קרה?

מירי כהן ורון יוחננוב. צילום: צילום מסך מאינסטגרם, יחסי ציבור

רון יוחננוב ומירי כהן הם שתי אושיות קולינריה מצליחות עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות. בשבוע הבא שניהם ישיקו ספרי בישול, במרחק של שלושה ימים אחד מהשנייה, מה שעורר את חשדנו שמדובר בתזמון לא מקרי. האם זה קשור לחילוקי דעות שהיו בין השניים בעבר?

יוחננוב ישיק ביום ראשון הקרוב בתל אביב ספר מתכונים חדש "מבשלים ואופים לחג".

רון יוחננוב משיק, צילום: יחסי ציבור

שלושה ימים אחריו, ביום רביעי, תשיק כהן את הספר שלה, "מבשלת באהבה". כהן תעשה זאת גם כן בעיר הגדולה, אבל באזור אחר.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Miri Cohen | מירי כהן (@miri_cohenn_)

על ספרה הראשון הכריזה כהן בפוסט חגיגי. "לפעמים לחלומות, כמו לתבשילים טובים, לוקח הרבה זמן להתבשל, והספר הזה הוא דוגמה מושלמת לכך. את החלום של 'מבשלת באהבה' אני מתכננת כבר שלוש שנים טובות, החל מהרעיון, דרך איסוף החומר, בניית המתכונים, חשיבה על עיצוב ומבנה הספר", כתבה.

כהן ויוחננוב נחשבים לבולטים ומצליחים בתחומם, ולעיתים קרובות מועמדים לאותם שיתופי פעולה וקמפיינים. מהלך כל כך משמעותי כמו השקת ספרי בישול בצמידות, בטח לא מוריד את רף המתיחות מהתחרות הקיימת ממילא ביניהם, ואין ספק שהוא לא תורם לשיפור היחסים ביניהם אחרי מחלוקות שהתגלעו בעבר. 

וקצת היסטוריה לסיום: הספר שישיק יוחננוב הוא החמישי במספר, ואילו עבור כהן זהו ספר ביכורים. מהספר החדש של יוחננוב "מבשלים ואופים לחג" נמכרו כבר עשרת אלפים עותקים במכירה מוקדמת באינסטגרם, הישג מרשים לכשעצמו. בדומה ליוחננוב, גם כהן הציעה את ספרה ברשת טרם הופעתו בחנויות, וגם היא כבר הספיקה למכור ממנו אלפי עותקים. 

נושאים חמים