מוגזם: הדרך החדשה של הסלבס למכור לנו

"אם פעם מותגים הסתפקו בקמפיינים עם סלבס, היום זה לא מספיק. בעולם שבו כל תוכן נעלם תוך שנייה בטיקטוק, צריך לייצר חוויה מוגזמת": שגיא לירן על דרך השיווק החדשה של הסלבס למקסם רווחים

קמפיין SKIMS בטיימס סקוור. צילום: AFP

קים קרדשיאן שוברת את ניו יורק. השבוע "SKIMS" השתלטו על הטיימס סקוור, עם מתנפח ענק בצורת קים והתגובות היסטריות. חלק טוענים שזה גאוני, אחרים פשוט תוהים למה זה קורה? אבל דבר אחד ברור, זה אשכרה עבד.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by @forreal_celebs

מדובר בחלק ממגמה רחבה יותר שראינו אותה שנה שעברה והיא תגיע לשיא השנה. אם פעם מותגים הסתפקו בקמפיינים עם סלבס, היום זה לא מספיק. בעולם שבו כל תוכן נעלם תוך שנייה בטיקטוק, צריך לייצר חוויה מוגזמת שמפסיקה את האנשים באמצע הרחוב.

זה בדיוק מה שקורה כאן ונקרא לילד בשמו: אוברסייז מקרטינג. ז׳אקמוס עשה את זה, היילי ביבר עשתה את זה, לואי ויטון עשו את זה, וגם אחותה של קים, קורטני. כולם עשו מהלכים שגורמים לאנשים לעצור, לצלם, להגיב ולהפוך את זה לוויראלי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

קים לא מפסיקה לייצר לקהל מפגשים עם המותג בסיטואציות שונות אם און ליין אם במציאות והפעם היא גם גרמה לנו הקהל ליצור לה תוכן לגמרי בחינם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

נושאים חמים