קים קרדשיאן שוברת את ניו יורק. השבוע "SKIMS" השתלטו על הטיימס סקוור, עם מתנפח ענק בצורת קים והתגובות היסטריות. חלק טוענים שזה גאוני, אחרים פשוט תוהים למה זה קורה? אבל דבר אחד ברור, זה אשכרה עבד.
View this post on Instagram
מדובר בחלק ממגמה רחבה יותר שראינו אותה שנה שעברה והיא תגיע לשיא השנה. אם פעם מותגים הסתפקו בקמפיינים עם סלבס, היום זה לא מספיק. בעולם שבו כל תוכן נעלם תוך שנייה בטיקטוק, צריך לייצר חוויה מוגזמת שמפסיקה את האנשים באמצע הרחוב.
זה בדיוק מה שקורה כאן ונקרא לילד בשמו: אוברסייז מקרטינג. ז׳אקמוס עשה את זה, היילי ביבר עשתה את זה, לואי ויטון עשו את זה, וגם אחותה של קים, קורטני. כולם עשו מהלכים שגורמים לאנשים לעצור, לצלם, להגיב ולהפוך את זה לוויראלי.
View this post on Instagram
קים לא מפסיקה לייצר לקהל מפגשים עם המותג בסיטואציות שונות אם און ליין אם במציאות והפעם היא גם גרמה לנו הקהל ליצור לה תוכן לגמרי בחינם.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו