מה קורה כשענקי הראפ ד"ר דרה וסנופ דוג משתפים פעולה עם האייקון המנוח פרנק סינטרה? ג’ין עם טוויסט נוסטלגי.
המודעה החדשה של Still G.I.N לא רק מחברת בין דורות, אלא גם מציבה את הבינה המלאכותית ככוכבת המשנה של הקמפיין.
ג’אז, היפ הופ ומה שביניהם
המודעה, שעלתה הלילה (בין שלישי לרביעי), מציגה את סנופ דוג (53) וד"ר דרה (59) כשהם נכנסים לבר אלגנטי, שבו הם פוגשים את גרסאות ה-AI של פרנק סינטרה וסמי דייוויס ג'וניור. בעוד הקהל מתלהב מהמוזיקאים העכשוויים, סינטרה פונה בסקרנות לדיוויס ושואל: "מי אלה לעזאזל?". אחרי הצגת "הגנגסטרים החדשים בעיר", האווירה מתחממת עם הרמת כוסית משותפת – כמובן, של Still G.I.N.
על פי ההפקה, העבודה נעשתה בשיתוף צמוד עם משפחות סינטרה ודיוויס, שהבטיחו ייצוג נאמן של האייקונים. טינה סינטרה, בתו של פרנק, סיפרה ל-People שהחוויה היתה "מרגשת ומסעירה". לדבריה, "לראות את אבא שלי לצד דרה וסנופ זו חגיגה של אמנות חסרת גיל ושיתוף פעולה בין דורי".
טכנולוגיה בשירות הנוסטלגיה
מאחורי המודעה עומדים Metaphysic, חברת AI, והבמאי עטור הפרסים דייב מאיירס, המוכר בין היתר בשל שיתופי הפעולה שלו עם אריאנה גרנדה, קייטי פרי, מיסי אליוט ופינק. התוצאה היא שילוב קולנועי בין קלאסיקה למודרניות, שמסמל את הרוח של המותג Still G.I.N, שהושק בפברואר האחרון.
הקמפיין נבחר לשידור בפרק הגמר של תוכנית הריאליטי המוזיקלית, The Voice, שמסיים גם את העונה הראשונה של סנופ דוג כמנטור בתוכנית.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו