סוויפט קונה לחבר מתנות ב-350 אלף ד'

טיילור סוויפט אמנם לא הגיעה למסיבת יום ההולדת של הבויפרנד טראוויס קלסי, אבל מתנות ברוך השם היא לא שכחה לקנות

סוויפט וקלסי. לא חוסכת. צילום: AFP

טיילור סוויפט הוציאה יותר מ-350 אלף דולר על מתנות לבן הזוג טראוויס קלסי לכבוד יום ההולדת ה-35 שלו, כולל השכרת מסלול המרוצים של פורמולה 1 באיטליה – כך לפחות מדווח עיתון "המירור".

אם אתם תוהים על מה היא מנסה לפצות, נוכל לספר שסוויפט בלטה בהיעדרה ממסיבת יום ההולדת של קלסי בתחילת החודש. ב-5 באוקטובר הוא חגג את יום ההולדת עם משפחה וחברים לאחר שאירח את אירוע הצדקה שלו "Kelce Car Jam". סוויפט לכאורה הייתה עסוקה בהכנות להמשך סיבוב ההופעות שלה Eras, שחוזר לבמה במיאמי בסופ"ש הקרוב.

אבל לא לדאוג, היא הגיעה יומיים אחרי לצפות מהיציע במשחק של קלסי, שחקן פוטבול בקבוצת הקנזס סיטי צ'יפס, נגד הניו אורלינס סיינטס. חוץ מזה, השניים אוהבים להצטלם בדייט נייטס ולשדר לעולם שמערכת היחסים שלהם חזקה ויציבה.

סוויפט וקלסי בדייט נייט בניו יורק, צילום: GC Images

טוויסט איטלקי

לפי עיתון ה"סאן", הכוכבת לא חסכה בכסף ולא הסתפקה במתנה אחת. מעבר לשכירת מסלול ה-F1 לשנת 2025, היא רכשה עבור קלסי שיעורי נהיגה במכונית מרוצים יוקרתית, שני שעונים וכמה פריטי מעצבים ממותגים שונים. מקור המקורב לסוויפט אמר כי "זו הייתה מתנה כל כך מיוחדת מטיילור. טיילור התמקדה בדברים שהוא אוהב, עם טוויסט איטלקי. טרוויס אהב כל מתנה ומתנה".

מסלול המרוצים שסוויפט שכרה במונזה שבאיטליה נמצא בקרבת אגם קומו, שם הזוג ציין במאי את חגיגות השנה שלהם – ויש אפילו שמועות על כך שהם עשויים להיות מעוניינים ברכישת נכס באזור.

סוויפט מריעה מהיציע, צילום: AP

מעריצה צמודה

הזוג בילה זמן ממושך יחד באוגוסט ובספטמבר אחרי שסוויפט חזרה מיותר מחודשיים וחצי של סיבוב ההופעות שלה באירופה. עכשיו החופשה נגמרה וסוויפט תעלה על הבמה בארה"ב ובקנדה בששת השבועות הקרובים – לפני שתסיים סופית את סיבוב ההופעות שלה Eras.

סוויפט הגיעה לשלושה משחקי NFL עד כה העונה, וצפתה בקלסי בפעולה עם הקבוצה שלו – שעד כה לא הפסידה באף משחק. סוויפט החמיצה שני משחקים לאחר הפתיחה האיטית של קלסי, שלא היה במיטבו בתחילת העונה. מעריצים של קלסי האשימו את סוויפט בהסחת דעת, והרשת געשה בעקבות היעדרה מהמשחקים – כשחלק מהדיווחים אמרו שהיא עסוקה בחזרות לסיבוב ההופעות, ואחרים טענו שהיא בחרה לא להגיע כדי לאפשר לקלסי להתמקד אך ורק במשחק. כך או כך, אפשר להירגע, לאחרונה המשחק שלו השתפר. אולי בזכות מיליון המתנות?

נושאים קשורים