קרפטנר בדואט מפתיע ביום חופש

סברינה קרפנטר הגיעה למופע של טיילור סוויפט בניו אורלינס - והקהל בהחלט אהב את זה

סברינה קרפנטר. צילום: AFP

המופע של טיילור סוויפט במוצאי שבת בניו אורלינס זימן לקהל הפתעה מרגשת במיוחד. במהלך ההופעה סוויפט אמרה לקהל שהיא שינתה את חוקי ה-"surprise set" שלה, שבו היא שרה שירים שלה שאינם חלק מהסט הקבוע של ההופעה, בגרסה אינטימית יותר.

"אני חושבת שהערב אני הולכת לעשות משהו אחר לגמרי, וזה שאני הולכת לשיר שיר שהוא לא שלי, אבל של מישהי שאני באמת אוהבת", סוויפט אמרה ל-65 אלף האנשים שנכחו במופע. היא התחילה לשיר כמה שורות של "אספרסו" של סברינה קרפנטר – ואז הפסיקה.

"אז אתם באמת אוהבים את השיר הזה כמוני?" היא שאלה בחיוך. "אני אוהבת את החברה שלי ואני פשוט כל כך גאה בסברינה ובשנה שהייתה לה", היא הוסיפה.

"למה את לא כאן איתנו?"

סוויפט לקחה את הטלפון שלה ושמה את קרפנטר על רמקול. "אני באמת במקום מאוד רועש, אני בניו אורלינס ב-Eras Tour", אמרה סוויפט לטלפון. "רק רציתי להתקשר ולומר לך ששרתי קצת 'אספרסו' והם אמרו כל מילה כל כך חזק. ורק רציתי להגיד שכולנו אוהבים אותך כל כך. מה את עושה? למה את לא כאן איתנו?"

קרפנטר ענתה בתגובה, "אני במקום שבו כולם צורחים כל כך חזק". סוויפט ענתה שגם היא והוסיפה, "את יכולה לבוא לאיצטדיון ממש מהר? כמה בערך ייקח לך?"

"זה בטח ייקח לי חמש שניות," הגיבה קרפנטר – ואז הופיעה על הבמה. סוויפט וקפרנטר ביצעו גרסה אקוסטית של "אספרסו" כשסוויפט מלווה אותן עם הגיטרה. לאחר מכן סוויפט שרה חלק מהשיר שלה "Is It Over Now?" מ-"1989 (Taylor's Version)" ולאחר מכן "Please, Please, Please" מהאלבום החדש של קרפנטר.

"היה לה ליטרלי יום חופש אחד", אמרה סוויפט בתום המאשאפ. "היא בסיבוב הופעות. זה מטורף שהיא באה להופיע עבורנו". לסוויפט עצמה יש עוד הופעה אחת בניו אורלינס וסיבוב ההופעות שלה Eras יסתיים ב-8 בדצמבר בוונקובר, קנדה.

נושאים קשורים