בן אפלק "חי בפחד" מג'ניפר לופז

בן אפלק להוט "להתחיל לעשות כיף שוב", אבל חושש "להרגיז" את האקסית. לפי מקורב, אפלק מרגיש שהוא נתון לרחמיה של ג'יי לו - וזה לא מוצא חן בעיניו

אפלק בלוס אנג'לס בסוף אוגוסט. פוחד. צילום: Bellocqimages/Bauer-Griffin/GC Images

אם תהיתם מה קורה עם ג'ניפר לופז ובן אפלק, כל הסימנים מצביעים על כך שהגירושים שלהם עומדים להיות די מכוערים. אחרי שלל הדלפות לתקשורת מהצד של לופז, עכשיו הגיע תורו של אפלק לתת קצת ג'וס. לפי מגזין In Touch, אפלק נואש לחזור לסצנת הדייטינג, אבל טקטיקות הגירושים של לופז עוצרות אותו – מה שגורם לו לקלל אותה ולרקוע ברגליו מרוב תסכול וכעס.

מקור אמר למגזין שאפלק "חי בפחד" מלופז, וזו הסיבה שהוא עשה מאמץ גדול "להכחיש" את השמועות על כך שהוא יוצא עם קיק קנדי. מעבר לזה, אמר המקור, זה שם לו ברקס גם על כל תוכניות אחרות לדייטינג.

לופז ואפלק ב-2022. ישחקו יפה?, צילום: AFP

"נתון לרחמיה" של לופז

לופז הגישה את הבקשה לגירושים באוגוסט האחרון אחרי שנתיים של נישואים. "בגלל שאין הסכם ממון, הגירושים וכמה הם יעברו בצורה חלקה, תלויים בזה שהם ישחקו יפה", אמר המקור. "זה אומר שלבן אין ברירה אלא לנסות ולהיות מתורבת עם ג'יי לו ככל האפשר".

המקור הוסיף שאפלק נתון ל"רחמיה" של לופז, ואם הוא "לא יתנהג כמו שהיא רוצה, היא תנעץ את שיניה ותהפוך את הכל להרבה יותר קשה".

ומה שובר את לבו של אפלק? "הקושי עם זה מנקודת המבט שלו הוא שמונעים ממנו לעשות כיף וליהנות כי הוא לא יכול להסתכן בלעצבן את ג'יי לו", הסביר המקור. "התלונה הגדולה שלו בנישואים שלהם הייתה כמה שהיא הייתה שתלטנית, אז אתה יכול רק לדמיין כמה זה מתסכל אותו שהיא בעצם עדיין שולטת בו".

לופז ואפלק ב-2021. עטוף ברחמים, צילום: REUTERS

נזהר מנשים לוהטות

המקור טוען שזה הדבר האחרון שאפלק צריך, ושהוא פשוט "רוצה לתלוש את הפלסטר ולצאת ולהתחיל ליהנות שוב".

"יש לו כל כך הרבה נשים לוהטות שמפוצצות אותו בהודעות אבל הוא נזהר כי הוא לא יכול להסתכן בלהרגיז את ג'יי לו", המשיך המקורב. "הוא מודע לחלוטין שזה רק לשחק לידיים שלה, אבל איזו ברירה יש לו כרגע".

למרות שאפלק מקווה לסיים עם הגירושים מהר, לפי המקור הוא מודע לכך שלופז "תוכל בקלות לגרור את זה אם הוא יעשה משהו שיטרגר אותה". וזה גורם לו להרגיש "די לכוד".

ג'ניפר לופז בפסטיבל טורונטו, החודש. מנפנפת, צילום: AP

כל שמלות הנקמה שבעולם

ג'יי לו הופיעה לאחרונה בשמלה כסופה וחושפנית על השטיח האדום בפסטיבל טורונטו, שם השתתפה בבכורה של סרטה החדש Unstoppable.

לפי מגזין !OK, חבר של אפלק אמר שממש לא איכפת לו מאיך שלופז מנפנפת בגזרה החטובה שלה באירועים גדולים. "היא יכולה ללבוש את כל שמלות הנקמה שבעולם, היא יכולה להופיע על השטיח האדום עירומה - והוא לא ימצמץ פעמיים", טען החבר.

מה נגיד? שיהיה בהצלחה.

עוד ג'ניפר ובן