ג'ניפר לופז: "הפרידה כמעט הרגה אותי"

אחרי פרידה דרמטית מבן אפלק, ג'ניפר לופז מדברת על הקשיים האישיים, ההתבוננות הפנימית, וההחלטה להתרכז בעצמה. מה מחכה לה בעתיד? ספוילר: לא בן זוג חדש

ג'ניפר לופז. צילום: REUTERS/Mark Blinch

ג'ניפר לופז דיברה בפתיחות על השנה הקשה שעברה עליה אחרי הפרידה מבן אפלק בראיון גלוי עם הקומיקאית ניקי גלייזר עבור מגזין Interview

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Interview Magazine (@interviewmag)

"העולם שלי התפוצץ"

הקיץ האחרון היה רחוק מלהיות מהנה עבור לופז. באוגוסט, בדיוק שנתיים אחרי החתונה המפורסמת שלהם, לופז הגישה בקשה רשמית לגירושים מבן אפלק, כשהתאריך הרשמי של הפרידה הוא אפריל 2024. "העולם שלי התפוצץ," היא מודה.

אבל אל תצפו לראות את לופז עם בן זוג חדש בזמן הקרוב. "אני לא מחפשת אף אחד," היא מצהירה, ובפעם הראשונה בחייה, היא מודה שהיא שמחה ליהנות מחיי רווקות: "מה אם אני פשוט חופשייה?"

ג'ניפר לופז ובן אפלק ב-2022, צילום: AFP

התמקדות בעצמה

אחרי הקיץ הקשה, לופז לקחה פסק זמן מהבמות ומהמוזיקה כדי להתרכז בעצמה. "הייתי צריכה להוכיח לעצמי שאני יכולה להיות לבד," היא אומרת בראיון. החיפוש אחר אושר פנימי, לדבריה, הוא המשימה העיקרית שלה עכשיו, והיא משדרת מסר ברור – אושר לא תלוי בזוגיות.

לופז לא מתרגשת מהביקורות ומדברת בגלוי על כך שרוב מה שנאמר עליה בתקשורת רחוק מהמציאות: "למדתי מזמן שזה לא מי שאני באמת."

המשך הקריירה

למרות ההפסקה המוזיקלית, לופז ממשיכה לעבוד על פרויקטים נוספים, בהם הסרט החדש שלה "Unstoppable" והאלבום המצופה This Is Me... Now. היא גם משתתפת בסרט דוקומנטרי על חייה. 

נושאים קשורים