ערב בנות באמי'ז

טקס פרסי האמי היה זמן טוב לדפוק הופעה, לזכות בתשואות - וגם לעשות כיף עם החברות

ווית'רספון ודרן בסלפי מראה. צילום: מתוך האינסטגרם של ווית'רספון

ריס ווית'רספון העלתה פוסט תמונות לאינסטגרם תחת הכותרת: ערב בנות באמי. בתמונות אפשר לראות את ווית'רספון לצד ג'ניפר אניסטון, שמככבת לצדה בסדרה "תוכנית הבוקר". עוד בנות בערב הבנות: הבימאית והמפיקה של הסדרה מימי לדר והשחקנית לורה דרן.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Reese Witherspoon‎‏ (@‏‎reesewitherspoon‎‏)‎‏

התמונה הראשונה היא של ווית'רספון, אניסטון ולדר בארוחת ערב. בהמשך אפשר לראות סלפי מראה של ווית'רספון ודרן, ששיחקו יחד ב"שקרים קטנים גדולים". תמונה נוספת מראה את אניסטון ודרן בתוך הטקס, שנערך בלוס אנג'לס.

ווית'רספון צילמה סלפי נוסף שלה ושל דרן במכונית, וגם שיתפה סרטון קצר שלהן מהגב כשהן הולכות במסדרון. תמונה נוספת מתמקדת בשמלה שלבשה ווית'רספון לאירוע, סטרפלס שחורה של דיור.

משמאל לימין: ווית'רספון, דרן, אניסטון ועוד חברה, צילום: Danny Moloshok /Invision/AP

ווית'רספון הייתה מועמדת לצד אניסטון לפרס השחקנית הראשית בסדרת דרמה על תפקידן ב"תוכנית הבוקר". למרות שהשתיים הפסידו לאנה סוואי ששיחקה ב"שוגון", הקולגה שלהם מהסדרה בילי קרודופ זכה בפרס שחקן המשנה בסדרת דרמה.

ווית'רספון מגלמת ב"תוכנית הבוקר" את מגישת החדשות בראדלי ג'קסון ברשת הטלוויזיה הבדיונית UBA. אניסטון היא המגישה השותפה שלה אלכס לוי, וקרודופ הוא נשיא הרשת קורי אליסון. הסדרה של אפל TV הייתה מועמדת בין היתר גם לפרס על סדרת הדרמה הטובה ביותר, וגם כאן הפסידה ל"שוגון". העונה השלישית שלה שודרה בספטמבר 2023 והיא צפויה לחזור לעונה רביעית – אם כי עוד לא הוכרז מתי.

נושאים חמים