ביתן של זוכות "המירוץ" ספג פגיעה

זוכות "המירוץ למיליון" לי ואן אברהמי מתגוררות כידוע במתחם היוקרה בתל אביב שספג הערב פגיעה מהדף טיל כתוצאה מהמתקפה האיראנית. "הבית רעד, הכל הרוס פה", אמרה לנו לי בשיחה קצרה שניהלנו איתה

לי ואן. צילום: רגב זרקה

הערב (שלישי) בעקבות המתקפה האיראנית נפגע מהדף טיל שנפל בים מתחם המגורים היוקרתי "סי אנד סאן" שבצפון תל אביב, בו מתגוררות זוכות "המירוץ למיליון" לי ואן אברהמי. בשיחה עם For Real לי שיתפה בדרמה שהתרגשה עליהן.

"הייתה פגיעה בבניין, הכל הרוס פה", עדכנה לי בשיחה קצרה שניהלנו איתה. בנוסף היא שלחה לנו סרטון הממחיש את הנזק הכבד שנגרם למסעדה במתחם ושיתפה ברגעי האימה: "בזמן האזעקה נכנסתי עם המשפחה למקלט. הבית רעד, היה הדף מטורף וריח של אבק שריפה", שחזרה. "יש נזק לבניין, אבל מה שחשוב שאנחנו בסדר, אין נפגעים. חושבת על תושבי הצפון והדרום שחיים את המציאות מדי יום". 

ההרס במסעדת טורקיס במתחם סי אנד סאן | לי אברהמי

 

רק הבוקר לי ואן היו באווירה אחרת לגמרי כשהגיעו למשרדי קשת 12, שם קיבלו שני זרי פרחים וגם את הצ'ק השמן על סך מיליון שקלים. 

לי ואן לוקחות את הצ'ק, צילום: ללא קרדיט

ומה הן יעשו עם הכסף? לי שיתפה אותנו אתמול שהשתיים יתרמו מעשר מהסכום וחולמות לרכוש דירה. "המיליון ממש לא יבוזבז", אמרה. "אנחנו חושבות עדיין לאן לתרום את המעשר ובא לנו שזה יהיה קשור ל-7 באוקטובר כי יש לי יום הולדת ב-6 באוקטובר, וזאת המתנה הכי טובה שיכולה להיות. וכמובן, לקנות עם זה דירה".

נושאים חמים