שניר בורגיל מתפוצץ: "יש רעים ויש אותך"

כוכב "האח הגדול" בחר להשיב לגולשת שתקפה את אשתו על רקע סרט החתונה של אחותו ספיר בורגיל והסכסוך בין השלושה

שניר בורגיל ואחותו ספיר בימים טובים יותר. צילום: מתוך פייסבוק

השבוע שודר סרט החתונה של ספיר בורגיל ואברהם אקלום, שכלל בתוכו גם, איך לא, את סיפור המריבה של האחים ספיר ושניר בורגיל. אחרי שבורגיל סיפרה את הצד שלה בסכסוך, וטענה לחוסר נכונות של שי עופרי להביא לפתרון הבעיה, הרשת געשה. גולשת אחת תקפה את שי בתגובות בעמוד האינסטגרם של "האח הגדול", ומי שבחר להשיב לה היה בעלה של שי ואבי בנה, שניר בורגיל. 

תגובה מהגיהינום

"כלה מהגיהינום!", כתבה הגולשת בטוקבק שהצליח להרגיז את שניר. "את צריכה לקבור את עצמך כל שנייה ושנייה שאת גוזלת מהאחים האלה להיות ביחד! אני רואה את הגירושים שלכם קרבים. בקרוב מאוד שניר יחזור לאחותו!", ניבאה. 

שניר, כאמור, לא נשאר אדיש לתגובה הקשה ותקף בחזרה את הגולשת. "יש אנשים רעים בחיים האלה, ויש אותך", כתב לה.  מאוחר יותר הוא מחק את התגובה שככל הנראה הוקלדה בשעת כעס גדול. 

שניר נגד גולשת, צילום: מתוך אינסטגרם

תולדות הסכסוך

נזכיר כי השלושה מסוכסכים מאז שיצאו מבית "האח הגדול". המריבה ביניהם הגיעה לשיא כשספיר בחרה שלא להגיע לחתונתו של אחיה, אחרי שלדבריה לא קיבלה הזמנה ממנו. שניר ושי דווקא בחרו שכן להגיע לחתונתה של ספיר, אך לדבריה של ספיר סירבו לאחר מכן לפגוש אותה או לתת לה להיפגש עם האחיין הטרי שלה.

אחרי ששי ושניר הגיעו לחתונתה, ספיר ובן זוגה אברהם אקלום כיבדו גם הם בנוכחותם את הברית שערכו שי ושניר לבנם הבכור, אך גם הצעד הזה נכון לעכשיו, לא הביא לשלום בין הצדדים. 

שי ושניר מגיעים לחתונה של ספיר ואברהם, צילום: ניר פקין

נושאים חמים