אור בן-דוד דוחה

מסיבת הזכייה של כוכב "האח הגדול" נדחתה בשל המצב הביטחוני

הזוכה הגדול, אור בן-דוד. צילום: ניר פקין

אור בן-דוד היה אמור לחגוג הערב (רביעי) את הזכייה שלו ב"האח הגדול" ואת מיליון השקלים ששלשל לכיסו בנוסף לתואר הנחשק. אלא שלנסראללה וארגון הטרור שלו תוכניות אחרות, ואחרי הטיל ששוגר הבוקר לעבר גוש דן, המסיבה נדחתה בכמה ימים. 

העדכון על הדחייה נכתב על גבי ההזמנה למסיבה תחת הכותרת "חוגגים לזוכה העונה אור בן-דד", עם תמונתו של אור. "האירוח נדחה למוצאי השבת עקב המצב הביטחוני", נמסר. בנוסף צורף התאריך ושעת ההגעה החדשים לאירוע. 

אור בן-דוד דוחה,

בסטורי ששיתף מנהל צבא האמת של אור בן-דוד באינסטגרם הרגיעו את הקהל שקנה מראש כרטיסים למסיבה. "כל מי שרכש כרטיס כרטיס - הכרטיס יממש אותו באותו היום", הבהירו. 

השבוע הבאנו כאן את ניתוח של חברת סקופר מקבוצת MIG AI המתמחה בניתוח קהלים ברשתות החברתיות שבדקה את התגובות ברשת לזכייה של בן-דוד. מהניתוח עלה כי רבים מהמגיבים ברשתות החברתיות הביעו חשש מהשפעת הזכייה של בן דוד על בני נוער, והאמינו שהיא מעבירה מסר מסוכן: "אלימות ורוע מובילים להצלחה". גולשים רבים הזהירו שהבחירה באור כזוכה עלולה לעודד התנהגות שלילית בקרב הדור הצעיר שצופה בתוכנית ומשווה בין רייטינג להצלחה.

מעבר לביקורת האישית כלפי אור, הדיון התפתח לכדי שיח חברתי עמוק יותר על מצבה של החברה הישראלית. יש תחושה שהזכייה של בן-דוד משקפת מגמות רחבות יותר של אלימות וחוסר סובלנות, ומגיבים רבים טענו שהבחירה מהדהדת את הכוחניות שצוברת תאוצה במרחב הציבורי.

נושאים חמים