יהב על הזכייה של אור: "נכשלנו"

המתמודד שהיה אחד מירביו הגדולים של בן-דוד בבית "האח הגדול" לא הסתיר את אכזבתו מהתוצאה בגמר. "לא מתחרט על כלום"

אור בן-דוד ויהב ארהבור. צילום: מתוך אינסטגרם ו"האח הגדול"

גם אחרי שנחתמה העונה, היריבות בין הדיירים נמשכת. אמש (בלילה שבין שבת לראשון) פרסם הדייר יהב ארהבור פוסט בחשבונו באינסטגרם שבו ביקש לסכם את העונה ואת השתתפותו בתוכנית. ארהבור שהתעמת לא אחת עם בן-דוד ולא הסכים עם דרכו בתוכנית, לא התאפק, והגדיר את ניצחונו של בן-דוד ככישלון. 

"מאיפה לסכם?", שאל ארהבור מתחת למספר תמונות וסרטונים מדרכו בבית "האח הגדול". "קודם כל רוצה להגיד תודה לכל מי שפה, זה לא מובן מאליו", כתב. "אומנם במבחן התוצאה שלי בבית 'נכשלנו', אבל לא מתחרט על כלום. לא על מי שאני או מה שאני. אני יודע שאימא שלי שלמה עם הדרך שלי, ושהכל כתוב מראש. בין הדברים היותר מאתגרים שעשיתי אי פעם, אבל עכשיו זה הזמן לפרק חדש בחיים שלי. רוצה שוב לסיים בלהודות לכם, לכל אחד ואחת שתמכו בי כשהייתי למטה, בכל אחד שדאג לשאול לשלומי למרות המסכה ששמתי על עצמי שהכל בסדר. עד הפעם הבאה, אוהב אתכם בכמויות, ואמן רק בשמחות".

"נכשלנו". הפוסט של יהב, צילום: מתוך אינסטגרם

נזכיר כי לארהבור סיפור אהבה לא פתור עם הפיינליסטית הדר שירי, שסיימה אמש במקום הרביעי והמפתיע, לאחר שרבים צפו שתגיע למקום גבוה יותר בגמר ואפילו הימרו על זכייתה בתוכנית. בראיון שהעניקה שירי רגע אחרי היציאה מהבית, היא התייחסה לרומן עם יהב ואמרה: "אני שרופה לו על החיים. כשיהיה משהו לעדכן, אעדכן".

שירי כבר מככבת בסטורי של יהב, צילום: מתוך אינסטגרם

נושאים חמים