כוכבת "האח" הגיבה לטרגדיה והותקפה

משתתפת "האח הגדול" אורית טנג'י הותקפה ברשת כשפרגנה באופן לא רגיש למתמודד אור בן-דוד בידיעה על הטרגדיה שפקדה את משפחתו של נועם מדר

בית "האח הגדול". צילום: אורן בן חקון

אורית טנג'י פרסמה היום (רביעי) תגובה חסרת רגישות בקבוצת הפייסבוק של "האח הגדול" בה התייחסה לטרגדיה שפקדה את משפחתו של נועם מדר עם נפילתו של בן דודו סמ"ר עמית באכרי ז"ל ובאותה נשימה פרגנה לאור בן-דוד וציינה כי מבחינתה הוא הזוכה של העונה. בעקבות התגובה היא הותקפה על ידי הגולשים.

"יש לו משפחה, והיא מחליטה!", כתבה טנג'י. "אם הוא לא יצא, זאת אומרת שהמשפחה מעוניינת שהוא יישאר או שהוא יודע והחליט להישאר. הבעיה היא שהוא לא יזכה, אור הוא הזוכה של העונה".

אורית מגיבה בחוסר רגישות, צילום: מתוך פייסבוק

המשפט האחרון של טנג'י עורר את זעמם של הגולשים החברים בקבוצה שכתבו לה: "אישה טיפשה, עופי לנו מהעיניים, איך רמסת את נועם. מה שחשוב לך עכשיו זה אור, תתביישי לך איזו בשורה רשה, חיבוק למשפחה היקרה של נועם".

אורית טנג'י מודחת מבית "האח הגדול", צילום: ללא קרדיט

גולשת אחרת הוסיפה: "תגידי, את לא מתביישת? לדבר גם עכשיו, במצב העצוב הזה, שאור זוכה. תתביישי לך. מעניין אותנו עכשיו מי יזכה. תתמקדי בטרגדיה ולא במי יזכה. בושה וחרפה לשמוע אותך".

חברה בקבוצה העלתה פוסט זועם בעניין. "תודה לך, אורית טנג'י. היום אני אצביע רק לנועם, שלא יודח. אישה רעה, שאין בה טיפת חמלה פשוט מזעזעת, איכס". 

נושאים חמים