אור לוקח את המיליון?

הגמר מתקרב, ואור כובש את הרשת. הדר ופרידה ינסו להפתיע – מי ייקח את המיליון?

האח הגדול: אור, פרידה ושירי. צילום: רן יחזקאל

מנתוני חברת סקופר, שסקרה את הפעילות ברשתות החברתיות לקראת הגמר הגדול של האח הגדול, עולה כי אור בן דוד מוביל בפער ניכר באהדת הגולשים. הדר שירי, שהצליחה לשנות את תדמיתה במהלך העונה, נותרת שנויה במחלוקת, ואילו פרידה עוזיאל, שהיתה פייבוריטית בתחילת הדרך, חווה ירידה דרמטית בתמיכה. אז מה אומרים המספרים, והאם הקהל באמת יכריע לטובתו של אור?

אור בן דוד, צילום: רן יחזקאל

אור: אהבה מוחלטת

לפי הנתונים של חברת סקופר, אור הוא המועמד המוביל לזכייה. קבוצות מעריצים כמו "צבא האמת", שהוקמו במקור לתמוך בשי-חי בזמנו, נרתמו למען אור, שהפך לפייבוריט הברור. אמירות כמו "אור, אתה הנשמה של הבית" חוזרות שוב ושוב, אך לצד זאת, יש גם מי שמבקרים את יחסיו עם הדיירים האחרים וטוענים שהתנהג בבריונות. כל עוד האהדה כלפיו ברשת נשארת כה גבוהה, נראה שהדרך שלו לניצחון סלולה.

הדר שירי, צילום: רן יחזקאל

הדר: שינוי במחלוקת

הדר התחילה את העונה ברגל שמאל, עם ביקורות קשות על התנהגותה ה"פרימדונית". אולם בשבועות האחרונים היא הצליחה לשנות את התדמית שלה. התגובות הרבות שמהללות אותה ברשת, כמו "הדר עד הגמר!", לא מתעלמות מכך שהיא עדיין שנויה במחלוקת, במיוחד בקרב מי שמאשימים אותה בצביעות או בכך שהיא "רומסת" את שאר המתמודדים. 

פרידה עוזיאל, צילום: רן יחזקאל

פרידה: פגיעה בתדמית

פרידה היתה אחת הפייבוריטיות הגדולות בתחילת העונה. אישיותה הייחודית זכתה להערכה רבה, אך ככל שהתקדמה העונה, במיוחד לאור יחסיה עם דיג'יי שארפ, האהדה כלפיה צנחה משמעותית. המספרים מראים ירידה ברורה בתמיכה שהיא זוכה לה ברשתות החברתיות. 

נושאים חמים