"טוסיק מזויף": אימא ואח של דיג'יי נגד פרידה

מרים לוי, אימא של דיג'יי לא אהבה את הבחירה של פרידה ביוסי בתור הזוכה שייקח את המיליון, ויצאה למתקפה קשה נגד בת זוגו של בנה ברשת החברתית. "מנענעת את התחת מול כל המדינה ומתעלקת על דיג'יי"

מתוך פרומו "האח הגדול". צילום: צילום מסך רשת 13

הסצנה שבה "העניקה" פרידה עוזיאל את הזכייה למתמודד יוסי פריאנטי ולא לבן זוגה דיג'יי שארפ גרמה ללא מעט צופים של "האח הגדול" להרים גבה. מי שלקחה את הכעס צעד אחד קדימה והחליטה לתקוף את עוזיאל בקבוצת "האח הגדול" בפייסבוק באופן קשוח במיוחד היא אימא של דיג'יי, מרים לוי. למתקפה הצטרף גם אח של דיג'יי, אלמוג לוי, והוא לא השתמש במילים יותר עדינות. 

"פרידה הכי מגעילה, יצאה השחקנית הכי גדולה", נכתב באחת התגובות. במענה לטוקבק כתבה אימא של דיג'יי, המכנה את עצמה בפייסבוק "פרינסס שארפ": "בעזרת השם. השם נותן רק לטובים. השם לא אוהב חשפניות, ודיג'יי צנוע". הדברים של לוי הרגיזו חלק מהגולשים והיא חטפה ביקורת על הדברים הקשים נגד פרידה. "תתביישי לך. כמה רוע יש בכם. להקיא עליכם. פרידה, את מלכה. תברחי, תברחי, תברחי", ייעצו.



מרים לוי נגד פרידה,

אימא של דיג'יי לא עצרה כאן והמשיכה לתקוף. "פרידה פוחדת שדיג'יי יקח את המיליון, ויש לו סיכוי גדול. לכן בחרה ביוסי הסכסכן והרכלן". כשביקשו להחמיא לפרידה, היא כעסה. "נשמה טהורה?", שאלה. "לא מספיק בשביל לזכות. איפה הדוגמה היפה לבנות ישראל? אף אימא לא רוצה לראות את הבנות שלה מנענעות את התחת מול כל המדינה ומתעלקת על דיג'יי כל היום. 'כמה אתה אוהב אותי? והאם אתה אוהב אותי?'", ציטטה כביכול את עוזיאל. "אף אימא לא רוצה כלה כזאת. קחו אותה לבנים שלכם", סיכמה.

"קחו אותה". אימא של דיג'יי נגד פרידה, צילום: מתוך פייסבוק

מי שהצטרף למתקפה על פרידה בזירה אחרת אמנם, באינסטגרם, היה אח של דיג'יי, אלמוג לוי. "ממתי גבר אמור לשלם שכר דירה? העצמה נשית בטוסיק המזויף שלך!", כתב בפורום "האח הגדול". "חסרת ביטחון שדורשת צומי. איף, יא מעייפת", הוסיף כמה דקות לאחר מכן. 

אלמוג נגד פרידה, צילום: מתוך אינסטגרם