המתקפה על פרידה: המשפחות מגיבות

אחרי הטוקבקים הקשים של אימא ואח של דיג'יי נגד פרידה ברשתות החברתיות, כעת מגיעות התגובות מעמודיהם הרשמיים של הזוג. בעמודו של דיג'יי נכתב: "נרצה שלדיג'יי תהיה בת זוג שמכבדת את עצמה". בעמוד של פרידה התגוננו: "מותר לבקר, לא בדרך הזו"

פרידה עוזיאל. צילום: רן יחזקאל

זמן קצר אחרי שהבאנו כאן את הטוקבקים הקשים שכתבו ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם מרים לוי, אימא של דיג'יי שארפ, ואחיו אלמוג לוי נגד פרידה עוזיאל, הגיעו התגובות בעמודים הרשמיים של הזוג. 

בעמוד האינסטגרם של דיג'יי הגיבו לפני זמן קצר לטוקבקים שהבאנו כאן של אימא ואח של דיג'יי נגד פרידה. ״המשפחה של דיג'יי דוגלת בערכים של צניעות וכבוד לגוף האישה ולנשים בכלל במיוחד על גבי מסכי הטלוויזיה", הבהירו. "העצמה נשית אמורה להוות דוגמה חיובית לנשים בכלל ולדור הצעיר בפרט ולא מספיק רק שתאמר כסלוגן חלול מתוכן. זכות המשפחה להביע את דעתה גם אם זה לא מוצא חן בעיני חלק מהציבור. בסופו של דבר התוכנית תגמר ואנו נרצה שלדיג'יי תהיה בת זוג שמכבדת את עצמה ואת הסובבים לה, יחד עם זאת נכבד ונעמוד אחרי כל החלטה שלו ובניגוד לאחרים לא נלך לצעוק לו ולהרוס להם״.

התגובה בעמוד האינסטגרם של דיג'יי, צילום: מתוך אינסטגרם

גם בעמוד הרשמי של פרידה הגיבו. "בימים האחרונים אנחנו עדים שוב למתקפה אישית על פרידה ומשפחתה, המלווה בתיאורים מילוליים קשים, פוגעניים ומעליבים שאין להם מקום", נכתב. "זאת דווקא מטעם משפחתו של די-ג'יי, בן זוגה של פרידה. אנחנו כואבים שזהו המצב, ובוחרים בימים האחרונים לספוג את הכאב ולא להגיב. בחרנו כן להגיב כרגע לאור הכתבה שפורסמה, ולאחר שמשפחתו של די-ג'יי פרסמה תגובה לדברים. חשוב לנו לומר שברור לנו שדי-ג'יי לא היה עומד מאחורי אף מילה שנכתבה על ידי סביבתו בהקשר זה. מותר לבקר, לא להסכים ואפילו לסלוד. לא בדרך הזו ולא במילים האלה. פרידה היא אדם מדהים, רגיש ומיוחד, ולא יגיע לה לקרוא את דברי הבלע האלה, דווקא ממי שיכולים להפוך למשפחתה. אנחנו מקווים שהדרך בה בחרו תשתנה במהרה, ושכל המעורבים בדבר יביעו חרטה. אנחנו נמשיך לעמוד מאחורי כל בחירה של פרידה, ומקווים שכך יעשו גם מצדם כדי להביא להצלחתם של  אלו שאנו אוהבים. הצלחתו של אחד לא באה על גב האחרת".

התגובה בעמוד של פרידה, צילום: מתוך אינסטגרם