אכול כפי יכולתך של סושי? ברור שהלכנו

הסושי של "סואשי" הפך ללהיט במהלך הקורונה עם משלוחים צבעוניים במיוחד כמעט לכל חלקי הארץ • כעת מגיע השלב הבא - ערב סושי ללא הגבלה • הלכנו לשם להכיר את האנשים שמאחורי המותג המצליח קצת יותר לעומק, וכן, אכלנו הרבה סושי

צילום: גיל קרמר

אם אתם מבלים למעלה מעשר דקות ביום באינסטגרם, סביר להניח שיצא לכם לפגוש את הסושי של סואשי. הרולים הצבעוניים של דור מיכאל שואשי ושחר משה הפכו לשם דבר בתחום המשלוחים, תחילה באזור המרכז ובהמשך גם לאזורים אחרים. ראינו אותם אצל מפורסמים רבים דוגמת עומר אדם, עדן פינס ולאחרונה גם רונאלדיניו, אבל גם בכל סטוריז שני פחות או יותר שהעלה לרשת כל חובב סושי בעל אינסטגרם.

דור ושחר, בעלי העסק, שניהם בעלי ניסיון רב בעולם המסעדנות, עם דגש על התחום האסיאתי והיפני בפרט. אחרי שהתבססו בתחום המשלוחים השניים החליטו לחלום בגדול יותר ולעשות ערב חד פעמי (בינתיים) של אכול סושי כפי יכולתך, שזה קונספט שאנחנו בכלל אוהבים, כך שלקחנו את צלם הוידאו שלנו ויצאנו למקום להכיר את השניים קצת יותר לעומק. וכן, לאכול סושי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר