לרגל הקיץ מוצעים מספר חידושים מעניינים בתחום המזון של מותגים פופולאריים במיוחד. כך למשל ספרייט משיקה את ספרייט זירו בטעם לימון אננס, המותג מגנום משיק חטיף גלידה בטעם ברואניז, וכריות משיקים דגני בוקר בטעם מרשמלו.
גם השבוע טעמנו מגוון מוצרים ובחרנו את חמשת המוצרים המועדפים עלינו.
המוצר: ספרייט זירו בטעם לימון אננס

מה חדש: המותג ספרייט מחזיר לקראת השנה החדשה ותקופת החגים את הטעם המוצלח מהקיץ הקודם, Sprite לימון- אננס. הפעם מושק המשקה לראשונה גם בגרסה המכיל קלוריה אחת ל-100 מ"ל משקה. מדובר בפיתוח שהושק במיוחד לקהל הישראלי Sprite לימון-אננס ו-Sprite לימון-אננס ZERO.
מבחן הטעם: כחובבי משקאות הזירו למיניהם, אנחנו יכולים להגיד כי מדובר בחידוש מרענן וטעים. אהבנו את השילוב בין הטעמים, מדובר במשקה קליל וכיפי לימי הקיץ.
המחיר: 5-7.1 ל-1.5 ליטר.
המוצר: חטיף גלידה בטעם בראוניז של מגנום
מה חדש: הפעם השלגון המשובח של מגנום מוצע בצורת חטיף גלידה. מדובר בחטיף גלידה הכולל גלידת וניל עם פירורי עוגיות, קרם בטעם בראוניז וציפוי שוקולד חלב המכיל עוד פירורי עוגיות.
מבחן הטעם: המילוי עדין ודומה קצת למילוי של גלידת אוריאו. מצד שני, הציפוי שמאד טעים וקראנצ'י, מעט מתוק מדי ויכול לגרום לתחושת צמא מאוד מהר או לזה שלא תוכלו לסיים את כל החטיף, דבר שלא קורה לנו הרבה. יש שכבה מתוקה ומוצלחת של קרמל בין הציפוי למילוי והיא מוסיפה המון. עם זאת, אין שום קשר בין המילה "בראוניז" למוצר החדש. זה כמו הגרסה הכי טובה שאי פעם יכלו לחשוב עליה של "גלידונית" בעצם. לסיכום בביס הראשון אכן יש טעם של בראוניז והביס מאוד טעים, בהמשך, טעם העוגיות משתלט ויש טעם של אוריאו. החטיף מאד מאוד מתוק אחרי כמה ביסים, כך שקשה לסיים אותו.
המחיר: כ- 8.50 שקלים.
המוצר: כריות בטעם מרשמלו של תלמה
מה חדש: המותג כריות מקפיד לחדש עם מהדורות מיוחדות בטעמים שבני נוער אוהבים, והפעם – בטעם מרשמלו.
מבחן הטעם: מדובר בגרסה חביבה. למילוי יש טעם עדין ולא מתוק ומשתלט מדי.
מחיר: כ-20 שקלים ל-686 גרם.
המוצר: משקה חלב עם שוקולד של המותג YOLO
מה חדש: תנובה מרחיבה את מותג המעדנים ומשיקה את משקה YOLO. בדומה למעדנים, משקה זה מכיל שוקולד ואינו מבוסס בלעדית על אבקת קקאו. המשקה מוצע בשני טעמים: שוקולד קלאסי ושוקולד מריר בבקבוקים משפחתיים ואישיים.
מבחן הטעם: המוצרים טעימים מאד עם טעם מתוק של שוקולד. הטעם שונה מאד ממשקאות החלב הרגילים הקיימים בשוק. מצד שני, המתיקות קצת מכבידה וקשה לשתות יותר מכמה שלוקים בודדים. כשרואים את המשקה המריר ישנה תחושה של משקה סמיך וכבד מאד, אבל הוא דווקא מפתיע לטובה.
המוצר: סדרת לחמים טריים ללא גלוטן של שופרסל תחת המותג שופרסל גרין
מה חדש: שופרסל משיקה לראשונה סדרת לחמים טריים ללא גלוטן וטבעוניים הכוללת בגטים ולחמים בסגנון צרפתי המכילים רכיבים איכותיים בתוספת גרעינים וזרעים. בחברה אומרים כי הלחמים נאפים מדי יום בסניף, בתוך אריזה חדשנית, אטומה ומתקדמת, ללא מגע למניעת כל מגע עם גלוטן ושמירה על איכות המוצר.
הסדרה כוללת בגט ללא גלוטן, בגט בתוספת גרעינים ללא גלוטן, בגט עם זרעי צ'יה וטף ללא גלוטן , לחם בסגנון צרפתי ללא גלוטן ולחם בסגנון צרפתי בתוספת גרעינים ללא גלוטן. כל הלחמים בסדרה זו מכילים פחות מ-20 PPM גלוטן המתאימים לאוכלוסיית המתמודדים עם צליאק והנמנעים מגלוטן.
מבחן הטעם: צליאקית מזה כארבע שנים אמרה כי אחד הדברים שהכי ביאסו אותה כשגילו לה על הצליאק היה שהיא יודעת מצוין מה יחסר לה - לחמים ובגטים. לדבריה, הלחמים החדשים של גרין מזכירים לה למה היא כל כך אהבה בצקים. הטעם המרקם והטוב שהם עושים בלב לא נופלים משום בגט שהיא אכלה אי פעם, לפני ארבע שנים".
מחיר: 14.9 שקלים לבגט, 22.9 שקלים ללחם בסגנון צרפתי ללא גלוטן ולחם בסגנון צרפתי בתוספת גרעינים ללא גלוטן ב-23.90 שקלים. ניתן להשיג בסניפי שופרסל ברחבי הארץ ובשופרסל אונליין.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו