ברגר קינג (אילוסטרציה) | צילום: יחצ

המהפכה הירוקה של ברגר קינג

ברשת הודיעו על צעד מפתיע - החלפת הלוגו לאחר 20 שנה, לצד החלפת המיתוג הכולל של כל המנות, הסניפים ומדי העובדים • מה עומד מאחורי ההחלטה?

רשת ברגר קינג, אחת מרשתות המזון המהיר הגדולות בעולם, החלה בימים האחרונים במהלך מיתוג ושיווק נרחב, במסגרתו תבליט את ה"מהפכה הבריאה" שלה. במוקד אותו מיתוג מחודש, הוחלף לוגו החברה לאחר לא פחות מעשרים שנה של שימוש בלוגו הקודם. 

בהודעה שפרסמה הרשת, נכתב כי לצד שינוי הלוגו ישונו גם עיצובי הסניפים, המנות ואפילו מדי העובדים. ההשראה לכל המהלך נובעת ממטרה אחת - לסמל את מעבר החברה לחומרים בריאיים יותר, זאת כמובן, בהמשך להודעה שפורסמה לפני חודשים ספורים על ידי הרשת, שהכריזה כי היא מתכוונת להוציא את החומרים המשמרים מהמנות שלה, בראשן ה"וופר" המיתולוגי, לטובת ערכים של אוכל איכותי יותר ודגש על ערכי הקיימות. 

רואים את השינוי? הלוגו החדש מול הלוגו הישן // צילום: יחצ
רואים את השינוי? הלוגו החדש מול הלוגו הישן // צילום: יחצ

חביאר רביץ, מנהל השיווק של ברגר קינג בישראל, סיפר לנו כי "ברגר קינג העולמית מרעננת את המיתוג הגלובלי שלה, שיבוא לידי ביטוי בשנה הקרובה גם בסניפים שלנו בישראל, יחד עם מהלכים טעימים ומפתיעים שאנו עומלים עליהם במרץ בימים אלו".

מהלך מיתוג כולל של ברגר קינג // צילום: יחצ
מהלך מיתוג כולל של ברגר קינג // צילום: יחצ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...