בתום למעלה משעתיים של כדורגל מותח ודרמטי במיוחד, הוכרזה נבחרת איטליה כמנצחת הגדולה של יורו 2020, שסוף סוף הסתיים. כיאה לכל גמר של אירוע ספורטיבי, פרק פתיחה של תכנית ריאליטי או כל אירוע גדול אחר שמושיב רבים מול הטלוויזיה, גם הפעם אנו רואים גידול משמעותי בהזמנת משלוחי מזון בכל רחבי הארץ.
באפליקציית המשלוחים "וולט" מדווחים על ליל אמש כאחד הלילות החזקים ביותר של החברה מאז נכנסה לישראל אי שם בשנת 2018. מהנתונים שהעבירו בחברה מדובר על עליה של כ-40% במכירות לעומת ערב רגיל של יום ראשון, זאת לצד עליה של 50% בכניסה לאפליקציה.
אם על המגרש איטליה ניצחה, בקטגוריות הנמכרות ביותר בוולט נראה שהמזון האמריקני דווקא ניצח שכן המנות המוזמנות ביותר הן דווקא ההמבורגר והצ'יפס. במקום השלישי ניצב, למרבה ההפתעה, הסביח, והפיצה רק במקום הרביעי. הערים מהן בוצעו הכי הרבה הזמנות אמש הן תל אביב, ראשון לציון, הרצליה ופתח תקווה. ב"תן ביס" הפיצה הייתה המנה המוזמנת ביותר, אחריה ההמבורגר והאוכל האסיאתי, כאשר נרשם זינוק מרשים של 80% בהזמנת פיצות ביחס ליום ראשון שעבר.
מאפליקציית "תן ביס" מדווחים על גידול של כ-25% בהזמנת משלוחים לעומת הראשון שקדם לו. בראשון לציון נרשם גידול של 50%, בחיפה 30%, בתל אביב 25% ובירושלים נרשם גידול של 20% בהשוואה ליום ראשון הקודם.
באפליקציית "משלוחה" נרשמה עלייה של 22% בהזמנות לעומת ימי ראשון קודמים. מנתונים שמסר המנכ"ל דניאל רחמים נראה כי גם כאן הפיצה היא הנמכרת ביותר עם 26% מההזמנות אמש, במקום השני המבורגר ובשרים ובמקום השלישי סושי ואסיאתי. שלוש המנות הכי נמכרות הן פיצה, גלידה והמבורגר. 43% מהמזמינים היו גברים לעומת 57% נשים. הרוב הגדול של המזמינים נע בטווח הגילאים 25-35.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו