3 מקומות חדשים ושפית אחת שהתגעגענו אליה

מסעדה וייטנאמית בבנימינה, עוד אחת אסייתית ברחובות ומקום בילוי חדש בהרצליה • הפופ אפ שמציע כריכים ביתיים משוגעים ומסעדה מיתולוגית שנסגרת לרגל חגיגות 28 שנה • הנה חדשות שכיף לשמוע

רדיו גליל ים

דנה-לי ברמן מבשלת בכוסית

השפית דנה-לי ברמן, שנפרדה בתחילת השנה ממסעדתה המוערכת "גן השקמים" ויצאה לדרך חדשה בחו"ל, מגיעה להתארח בכוסית, הוורמוטריה המקומית שממוקמת בכיכר רבין בתל אביב. בתאריכים 24-25 בספטמבר היא תגיש במקום מנות אפרטיבו לצד מנות עיקריות בטווח מחירים של 30-85 ש"ח. ביניהן דג כבוש בזרעי שומר וגרידת תפוז, רליש שומר קונפי ומעט קרם פרש לראשונה (48 ש"ח); מנת גאלט עגבניות ושומר מקורמלות (49 ש"ח) או דג בתבשיל שעועית בובעס (76 ש"ח). לקינוח - כי בכל זאת מדובר בדנה-לי ברמן, יהיו טירמיסו או פנקוטה (41 ש"ח).

מלכי ישראל 5, תל אביב
24-25 בספטמבר, החל מהשעה 17:00

דנה-לי ברמן, צילום: איתן וקסמן

מסעדה וייטנאמית חדשה בבנימינה

השף אלון ליפנסקי, פתח לאחרונה בבנימינה מסעדה וייטנאמית חדשה בשם מיס צ'ו. תמצאו בה מנות קלאסיות לצד מנות מטבח וייטנאמי מודרניות וגם בר עם קוקטיילים, תפריט יין ובירות אסייאתיות. בין המנות באן בשר מפורק (68 ש"ח) או סשימי טונה אדומה (72 ש"ח).

הגיבורים 16, בנימינה
בחודש ספטמבר המסעדה פתוחה להרצה וזמני הפעילות מתעדכנים באתר אונטופו

סשימי טונה אדומה במיס צ'ו, צילום: יגאל סלבין

מקום חדש בהרצליה

רדיו גליל ים - מקום בילוי חדש שמציע אוכל, יין ומוזיקה - נפתח בלב הפארק בשכונת גליל ים החדשה בהרצליה. פתחו אותו המסעדנים אילן אלקבץ, זיו שעיה ואלכס רדיאנוב (קפה פופולר, חוף פלורה הרצליה, מלון קוקו בדיזינגוף ועוד). המקום ישמש מעין Food Court עם קיוסק שמוצעים בו כריכים, מוזלי, דרינקים, קינוחים וגלידות לצד מסעדה שפועלת לאורך כל שעות היום ומציעה בראנץ' ולאחר מכן תפריט ערב עשיר.

הרב עובדיה יוסף 12, פארק גליל ים, הרצליה
ראשון עד שבת 8:00-00:00

רדיו גליל ים, צילום: אמיר מנחם

"שפרה" עטוף בלחם

שפרה מיכאלוביץ, שעסק האירוח הקולינרי שלה במרום גולן מושבת מאז התאריך 7 באוקטובר, פתחה פופ אפ מתמשך במתחם DNA בקניון עזריאלי, תל אביב. מיכאלוביץ, שנוהגת לבשל ולאפות כל טוב בביתה שבצפון, מציעה בפוד טראק את הכריכים המיוחדים שלה: האחד עם כרוב אדום שנאפה במשך לילה שלם עם יין ותבלינים, קרם דלעת, כמון, כוסברה ועוד (55 ש"ח); אחר עם בשר אונטריב בבישול ארוך, בצל כבוש, מיונז סריצ'ה, כוסברה, רוקט, בצל ירוק וצנונית (58 ש"ח); ועוד ועוד.

מרכז עזריאלי, קומת הקרקע. דרך מנחם בגין 132, תל אביב - יפו
ראשון עד חמישי, החל מהשעה 12:00

שפרה מיכאלוביץ, צילום: אילן הדר

ג'ירף חוגגת - וסוגרת סניף מיתולוגי

בדיוק ביום ההולדת ה-28 של הרשת - הסניף המיתולוגי הראשון של ג'ירף האסייתית, ששוכן ברחוב אבן גבירול בתל אביב, נסגר ועובר ללוקיישן חדש בפרויקט TLV בעיר. זה בטח לא משפיע על החגיגות - לכבודן מוצע עד לסוף חודש ספטמבר בכל המסעדות תפריט ספיישלים מיוחד, שנוצר בשיתוף פעולה עם בלוגרית האוכל ומחברת הספר "אסייתי", אליטה אופק.

שיתוף פעולה לרגל החגיגות, צילום: רן בירן

האסייתית הנסתרת ברחובות

אוטוטו היא מסעדה אסייתית כשרה שנפתחה לא מכבר ומסתתרת בתחנת דלק בלב העיר רחובות. תפריט המקום משלב חומרי גלם איכותיים מהמזרח הרחוק לצד כאלה שמגיעים מגינת התבלינים האישית של שף המקום, גל ונונו. בהם פלפל תאילנדי, בזיליקום, למון גראס, לימונית, פלפל הבנרו ועוד. לאחרונה חידש ונונו את התפריט וכעת הוא מציע מנות כמו פטריות ויאטנמיות מוקפצות (44 ש"ח), טטאקי סינטה (46 ש"ח), צ'זואן - אטריות ביצים, פלפל שושקה, פלפל צ׳ילי חריף, כרישה, בצל סגול, בצל ירוק וחציל מאודה, רוטב קרמל סויה והויסן חריף מתוק (62 ש"ח) או ראמן עוף ומיסו (64 ש"ח).

כשר
אלי הורוביץ 4, רחובות
ראשון - חמישי 11:00-23:00, שישי 11:00-16:00, שבת - מצאת שבת עד 23:00

מנה באוטוטו, צילום: אנטולי מיכאלו
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר