השף יובל בן נריה פותח מקום כשר

"קפה טאיזו" חדש נפתח במתחם שרונה מרקט בימים הקרובים ומחליף את "מיאזאקי" של הקבוצה • בן נריה: "אם באיזושהי מידה אנו מצליחים לפייס קהלים שאולי בעבר היו מפולגים – עשינו את שלנו"

בקפה טאיזו הכשרה. צילום: דמיטרי פומזן

השף יובל בן נריה פותח מקום חדש - מדובר ב"קפה טאיזו" חדשה כשרה במתחם שרונה מרקט בתל אביב. המקום ייפתח במקום דוכן האוכל "מיאזאקי" שלו. בקבוצת טאיזו מסבירים כי ההחלטה לפתוח מקום כשר נבעה "מביקוש הולך וגדל שנוצר בקרב קהל שומרי הכשרות, שמבקש ליהנות ממטעמי מטבחו של השף". המקום ייפתח בימים הקרובים לאחר שיפוץ המתחם.

המהלך הזה של המעבר ממיאזאקי לקפה טאיזו כשר הלך ונבנה במשך תקופה ארוכה. המנות האהובות ממטבחי דרום מזרח אסיה ביניהן פאד קאפאו, סטיקי ביף וצ'יקן מסאלה בגרסתן הכשרה יהיו זמינות גם בשרונה מרקט ובהמשך תהיה גם אופציה כשרה להזמנה דרך אפליקציית וולט.

יובל בן נריה, צילום: אסף קרלה

"קפה טאיזו" נפתח לפני כשלוש שנים כפרויקט משלוחים בשיאה של תקופת הקורונה ובהמשך הפך גם למקום פיזי עם מקומות ישיבה בכיכר גבעון שבתל אביב. קפה טאיזו הכשר יהיה הלוקיישן הפיזי השני שיתווסף. באוקטובר האחרון, בזמן שמסעדות הקבוצה נסגרו באופן מיידי, המטבחים שלהן עבדו שעות נוספות לטובת הכנת אוכל לכוחות הביטחון, החיילים והמפונים, מסעדות אלה דווקא עבדו שעות נוספות.

כזכור, גם בזמן המלחמה הפך בן נריה את מטבחיו לכשרים כדי לספק תרומות מזון. כבר בתאריך 8 באוקטובר בן נריה וצוותו הקימו בטאיזו חמ"ל שממנו יצאו מאות מנות ביום לחיילים ומפונים ברחבי הארץ. אלא שאחרי כשבועיים של עבודה מסביב לשעון, גילה בן נריה כי חלק ממשלוחי המנות שיצאו מטאיזו נזרקו כשהגיעו לבסיסי צה"ל משום שלא היו כשרות. הוא פנה לארגון צהר שהכשיר את המטבחים.

תעודת הכשרות של טאיזו, צילום: ללא

"הגיע הזמן הנכון לגדילה – ידענו שהביקוש קיים וכעת גם היה לנו את מקום", אומר יובל בן נריה ומוסיף: "קפה טאיזו לשמחתי כבר הפך למותג בפני עצמו. הצלחנו להגיע לקהלים חדשים. המוצר מוצלח. חידוד והידוק יומיומי הם שמאפשרים את ההתרחבות בתקופה שכזו. אם באיזושהי מידה, ולו הקטנה ביותר, בימים שכאלה אנו מצליחים לפייס קהלים שאולי בעבר היו מפולגים – עשינו את שלנו".

מתחם שרונה מרקט, תל אביב - יפו
ראשון עד חמישי בשעות 11:30-22:00, שישי בין 11:30-15:00

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר