בפארק ליד הבית: 2 פודטראקים אורבניים ששווה להכיר

אין ספק שיש באז גדול סביב בילוי בעגלות קפה בארץ בשנים האחרונות • אבל לפעמים מתחשק ליהנות מהחוויה הזאת בלי להרחיק מדי • "קפה לאגו" נפתח מול אגם אקולוגי באמצע העיר, רגע לפני שהבעלים הוזעק למילואים עם פרוץ המלחמה • Vany מציע בילוי לילי עם אלכוהול משובח

פוד טראק על אגם עירוני. צילום: הילה דודאל

"קפה לאגו" - "אין הרבה בתי קפה על אגם"

באמצע מדשאות מוריקות מול האגם האקולוגי בפארק אוחיון בפתח תקווה, הקימו עידן זוננשיין (23) וגל אקווה (41) פוד טראק מפתיע בשם "קפה לאגו". הפתיחה נערכה בתאריך 1 באוקטובר בשנה שעברה, רגע לפני בשבת הארורה בה פרצה מלחמת חרבות ברזל. אז, עוד באותו היום, הוזעק זוננשיין לשרת כלוחם במילואים ונשאר למשך ארבעה וחצי חודשים. מאז הוא משרת לסירוגין.

תפסנו את עידן זוננשיין בעגלה, צילום: הילה דודאל

לצד ההתחלה המורכבת, בהחלט אפשר לומר שעגלת הקפה של השניים הביאה איתה גם בשורה לאזור ולעיר. בועה בטבע העירוני שאפשר לעצור בה לרגע לקפה איכותי עם משהו טעים ליד.

"אנשים שמגיעים לכאן, אומרים לנו: 'הבאתם את תל אביב לפתח תקווה", הוא מספר. "גיסי גל מגיע מהתחום, הוא מסעדן והיה בעלים של בתי קפה. כשהתחיל הבאז של עגלות הקפה בדיוק השתחררתי מהצבא והוא אמר לי: 'יאללה, בוא נעשה את זה. אהבנו שאנשים יכולים לשבת בבית קפה, אבל להיות בחוץ - ממש באמצע הפארק. אין הרבה בתי קפה על אגם וזה ממש הדליק אותנו".

צפו בפיצה של קפה לאגו // צילום: הילה דודאל

מאחורי הוויטרינה של הפוד טראק אפשר למצוא מגוון מאפים וקינוחים מפתים. הפיצות והפוקצ'ות שתזמינו כאן נאפות בתנור אבן במקום. גם כריכים איכותיים או כוסות עם ירקות, פירות ומוזלי הן אופציה ראויה לנשנוש ברחבה שלצד האגם.

"את הדגש הגדול שמנו על הקפה עצמו", אומר זוננשיין. "כשפתחנו בנינו הכל בידיים מאפס ורצינו להביא מוצר שאין בכל בית קפה. רצינו שהכל יהיה פיין, שהכל יהיה אסתטי. פולי הקפה שלנו מיובאים מאיטליה והם ברמה מאוד גבוהה. מי שבאמת אוהב קפה מרגיש את זה".

בזל 2, פתח תקווה
ראשון עד חמישי 8:30 עד 22:00
שישי 8:00-16:00
כשר למהדרין

ואפשר גם עוגה בצד, צילום: הילה דודאל

VANY - "המקום המושלם לברוח אליו מהמולת העיר"

אם חיפשתם בילוי לילי בטבע העירוני, במתחם חוות שלם בפארק אריאל שרון בדרום תל אביב נפתח לאחרונה פודטראק לילי חדש בשם VANY. תמצאו בו בימים שלישי עד שבין בין 17:00 לחצות בר אלכוהול עם בירות צוננות וקוקטיילים מרעננים לצד תפריט מנות קלילות, כמו פיצות, כריכים וסלטים. וכן, כיאה לעגלת קפה, גם קפה איכותי יש בו. בערבי חמישי מגיע למקום די.ג'יי כדי להרים את האווירה ובימי שישי בצהריים מתקיימת בו "קבלת שבת יוונית" עם תפריט מיוחד ומוזיקה יוונית אותנטית.

בילוי לילי בטבע עירוני, צילום: Uri Yida

"פודטראק הלילה מתכנן לארח מגוון הופעות ואירועים מיוחדים בערבים, בהם ניתן להתעדכן בעמודי הרשתות החברתיות של VANY", מספרים לנו במקום ומוסיפים: "לשמחת חובבי הכדורגל, במקום יוקרנו כל משחקי היורו הקרובים.

"VANY הוא המקום המושלם לברוח אליו מהמולת העיר ועדיין ליהנות מבילוי איכותי", אומר אלעד סביליה מבעלי המקום. "אנחנו מזמינים את כולם לבוא ולגלות את החוויה הייחודית הזו".

בירות קרירות וקוקטיילים מרעננים,

מתחם חוות שלם (בצמוד לכביש 461), פארק אריאל שרון, תל אביב - יפו

שלישי עד שבת, 17:00 עד חצות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר