אייל שני מחזיק אותנו במתח: בדרך לפתוח מקום חדש

השף המוביל פרסם בעמוד האינסטגרם שלו פוסט ובו חשף פרטים בודדים אודות המסעדה החדשה • אז אחרי "מלכה" ו"דבורה", היא תזכה לשם "גילה" ותוקם בתל אביב • נמשיך לעקוב

אייל שני. צילום: אריק סולטן

אין ספק שמדובר בתקופה של פריחה עבור השף המוביל והעסוק, אייל שני. בחודש נובמבר 2023 הוא פתח את הסניף ה-18 במספר של "המזנון" בדאלאס, טקסס, ארה"ב. בחודש דצמבר האחרון הוא זכה לראשונה בכוכב מישלן למסעדתו "שמונה" בטקס שהתקיים בעיר ניו יורק בארה"ב, בה שוכנת המסעדה. באותו החודש הוא נכנס לראשונה גם לתחום הג'לטו ופתח את "קסטה" - הגלידרייה המיוחדת בפארק המסילה בתל אביב. תקופה קצרה לאחר מכן הוא פתח מסעדה כשרה ראשונה בתפוח הגדול - העתק של "מלכה" התל אביבית, ובחודש מרץ האחרון דיווחנו כי הוא הופך את סניף המזנון הראשון שלו, השוכן ברמת החייל, לכשר.

כעת הודיע השף בעמוד האינסטגרם שלו, שהוא עתיד להקים בקרוב מסעדה חדשה בשם "גילה" וכי בימים אלה הוא מחפש עובדים לקראת פתיחתה.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Eyal Shani. Chef‎‏ (@‏‎eyaltomato‎‏)‎‏

"אם את רוצה להסיר חזיות מתרנגולות ולגלות את סימני השיזוף, בואי לעבוד איתנו בתנורים", פתח שני את הדברים בפוסט שפרסם והמשיך לגלות רמזים: "גילה, החדשה שלי, המקום היחיד בתל אביב ובעולם כולו שאהבת הלילה לא תיגמר לעולם… הפוסט מנוסח בלשון נקבה אך פונה לכלל המינים".

אז אלה הפרטים הידועים לנו עד כה: גילה נפתחת בקרוב בתל אביב ותתכתב עם חיי הלילה של העיר. לגבי האוכל? לצד הטקסט פרסם שני תמונה של עוף ממולא, ששהה בתנור עד להזהבה ונקשר באמצעות עלה, ככל הנראה רמז לאוכל שעליו הוא עומל בבניית התפריט החדש.

התמונה גררה תגובות שונות, ובהן גם כאלה קצת פחות מפרגנות. אחת המגיבות כתבה: "אני מוכנה לבוא לאכול". אחרת הגיבה: ש"נראה שהעוף עבר טראומה". גולשת נוספת כתבה: "סלחו לי, זה נורא. בעוד כמה שנים תמונות כאלה לא יהיו מקובלות, אולי נתחיל עכשיו?". נמשיך לעקוב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר