חיים כהן פותח קונדיטוריה כשרה - אבל לא תוכלו לקנות שם

השף הקים לראשונה "חלל עבודה" בוטיקי שמייצר שלל מאפים עבור עסקיו • הוא שוכן בבני ברק וחולש על פני 250 מ"ר • לקראת שבועות כבר אפשר להזמין ממנו מגשי אירוח ובהמשך יוקם אתר ייעודי

השף חיים כהן. צילום: דוד מויאל

השף חיים כהן, שמחזיק בכמה מסעדות ובתי קפה (דיקסי, יפו-תל אביב) בעת שהוא מג'נגל בין תוכניות טלוויזיה בפריים טיים - נכנס בימים אלה לתחום חדש ושונה. כהן פתח לפני ימים אחדים קונדיטוריה כשרה במגדלי Lyfe אשטרום בבני ברק. היא חולשת על פני 250 מ"ר עם ארבעה מדורים וממוקמת בסמוך לבית הקפה שלו "פיצי לייף".

המקום החדש לא יהיה פתוח לקהל הרחב. את "חלל העבודה" הבוטיקי הזה הוא פתח במטרה לספק עוגות ועוגיות, גרנולה, קישים ושלל מאפים לשני בתי הקפה שלו - פיצי ברמת השרון ופיצי בבני ברק, שנפתח בחודש אפריל אשתקד - וכן למסעדת "קאופמן וכהן" בהרצליה.

עוגות גבינה מהקונדיטוריה, צילום: ירון ברנר

הקונדיטוריה נפתחה בדיוק לקראת חג השבועות ולא בכדי. "המקום, שהוא למעשה הקונדיטוריה הראשונה שכהן פתח אי פעם, נועד להרים עוד יותר את התפריט וההיצע של המעדנייה והוויטרינה בפיצי, להרכיב מגשי אירוח צבעוניים ועשירים לאירועים, ולשבועות הקרוב, כדי לחגוג את החג כהלכתו", מסבירים במקום.

בין מנות התפריט החדש בפיצי, שמיוצרות בקונדיטוריה, ישנן קישים של גבינות עיזים, פלפלים וקראמבל או תרד ופטריות; עוגת גבינה אפויה עם שמנת חמוצה, עוגת גבינה בחושה עם דובדבנים וקראמבל, ועוד קלאסיקות יומיומיות כמו עוגת שוקולד אביבה, עוגת בבקה תפוזים, ועוד. עד להקמת אתר האינטרנט הייעודי, את כל אלה ניתן להזמין בין השאר לחג הקרוב כחלק ממגשי אירוח מבתי הקפה של פיצי או באמצעות הזמנה טלפונית מהסניף.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר