כמו לונה פארק לאוהבי ממתקים: גילינו חנות צבעונית, טעימה ומושחתת בלוינסקי

לא הצלחנו להסיר את העיניים מהמדפים בחנות הבוטיק החדשה +TASA שנפתחה בדרום תל אביב • מצאנו כאן שלל טרנדים, ממתקים, חטיפים ומוצרים, אבל בעיקר כאלה שלא ניתן היה להשיג עד עכשיו בארץ • טעמנו גם משקה באפלו ווינגס • אה כן, וההיילייט זה בכלל הבייקרי

בלנדי עוגת גבינה ותותים. צילום: הילה דודאל

לונה פארק חדש לאוהבי הקולינריה: רחוב לוינסקי בתל אביב התחדש לפני כחודש וחצי בחנות בוטיקית עם בייקרי בניחוחות טעימים ולא שגרתיים מכל רחבי העולם. מדובר בחנות ראשונה מסוגה של חברת TASA בשם +TASA.

חנות שהיא כמו לונה פארק לאוהבי קולינריה

המקום מהפנט. מרגע הכניסה אליו אי אפשר להסיר את העיניים מהמדפים והאישונים לא מפסיקים לרוץ ממוצר למוצר. אפשר למצוא כאן שלל ממתקים, חטיפים ומוצרים מזון, בהם כאלה אהובים ומפתים, אבל בעיקר את מה שלא ניתן היה להשיג עד עכשיו בארץ, כמו מוצרים מטורפים מיפן, דרום אמריקה וארה"ב.

למשל, המלפפון החמוץ הענק של של חברת Van Holten's, שהפך השנה לטרנד ויראלי; פסטה של החטיף האהוב "נאצ'וס" להכנה מהירה; מצאנו כאן את אחד הכוכבים מהדיוטי פרי, שוקולד בלונדי של חברת רוגוסה האיטלקית; משקאות בטעמים משוגעים כמו למשל "כנפי עוף" או "חרדל"; בצק עוגיות של סניקר; אבקת פירורי אוראו לציפוי עוגות; מוצ'י; ועוד, ועוד.

מוצרים שעוד לא נראו בארץ,

ואחרי כל הסקירות מגיעות העיניים להיילייט. מדובר בבייקרי הצבעוני של המקום. שם, מבעד לוויטרינת זכוכית נגלים מגוון דונאטס, עוגיות שוקולד צ'יפס, מאפינס, קוקי פאי בטעמים שונים ומשקאות מושחתים.

טעמנו קוקי פאי בטעם לוטוס אוראו - עוגת בצק עוגיות אמריקאית עם שוקולד צ'יפס. לצידה הגישו לנו כוס חלב והמליצו לטבול בה את החתיכה לפני הטעימה. הביס היה מפתיע. המרקם של העוגה נוצר משלוש שכבות - העליונה של בצק פריך, המרכזית והדומיננטית דחוסה ועשירה עם טעמים בולטים של לוטוס. השכבה התחתונה קשיחה מעט ומאוד מאוד קראנצ'ית. אכן מומלץ היה להרטיב את העוגה בחלב.

קוקי פאי לוטוס אוראו, צילום: הילה דודאל

שתינו במקום משקה בלנדי בטעם עוגת גבינה ותותים שהוגש עם קצפת מרוכזת ויציבה מלמעלה. המשקה היה מאוזן ולא מתוק מדי, למרות המראה המושחת. החמיצות של התות הגיחה מדי פעם מהקשית ועשתה חשק לעוד. הדונאט בטעם אוראו שהגישו לנו היה רך, נימוח ואוורירי. טעמו היה שוקולדי והורגש בו קרם אוראו.

שוקולד בלונדי,

ומה באשר למשקה הבאפלו ווינג? הוא היה מוגז ומעט הדרי כמו המשקה הנוסטלגי אורנג׳דה בטעם תפוז, אבל לא חמצמץ. הורגשו בו גם טעמים של קרמל ופיקנטיות שנשארה בחיך. מומלץ לשתות קר.

מומלץ לשתות קר, צילום: הילה דודאל

TASA+, לוינסקי 31 תל אביב

זמני פתיחה: ראשון עד חמישי 09:00-23:00, שישי 09:00-15:00

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר