שופטי "משחקי השף" מבשלים לנו סדרת ארוחות מיוחדות

צפו: הבורגר של השף משה שגב מגיע לתל אביב, בראנץ' חדש ומגרה נפתח בחוף הים וג'קי אזולאי פותחת פופ אפ חדש - כל מה שחם וטעים בעולם האוכל השבוע

הפיתה של ג'קי וארוחה של שופטי "משחקי השף": צפו במבזק // מערכת ישראל היום

פופ אפ פיתה חדש של ג'קי אזולאי

ג'קי אזולאי פתחה פופ אפ "פיתה עם קציצות" חדש במרכז עזריאלי תל אביב למשך חודש ימים, שכבר נהיה סביבו הייפ משוגע. ב -"אז-אולי פיתה" היא מגישה ארבעה סוגי מנות - בקר, עוף דגים וטבעוני. אל הפיתה הטרייה היא מכניסה את הקציצות הנימוחות עם תוספות, ירקות ורטבים, מועכת הכל יחד - כך שמתקבלת מנה עסיסית ומלאה טעמים במחיר 35 שקלים בלבד. אזולאי כתבה על כך: "שלא תתבלבלו - אמנם אני בלב תל אביב, אבל המחיר מהשכונה. אוהבת אתכם ומחכה לכם"

קומת הקרקע, מרכז עזריאלי תל אביב. דרך מנחם בגין 132
שעות פעילות: ראשון עד חמישי מהשעה 12:00 בצהריים עד שנגמרות הפיתות
כשרות - פיקוח צהר

ג'קי באז-אולי פיתה, צילום: יח"צ DNA


"מסע בין ציפורים" ברוטנברג

לכבוד עונת הסתיו לקחה מסעדת ״רוטנברג״, ששוכנת בעמק המעיינות בסמוך לנהר הירדן, את החיבור המיוחד שלה למקומי ולעונתי צעד אחד קדימה והשיקה את פרויקט 'מסע בין ציפורים'. מדובר במארז צפרות קולינרי, אותו ניתן לרכוש בהזמנה טלפונית ואיסוף מהמסעדה, ובו כל מה שצריך כדי לחזות במסע נדידת הציפורים הגדולה בין יבשות אירופה ואפריקה. המארז כולל תיק בד שבתוכו מבחר מאפים ומעדנים תוצרת בית - כאלה שמתאימים בדיוק לפיקניק של תחילת הסתיו, מקרא ציפורים שנבנה במיוחד ומפה שעליה מסומנים האתרים המומלצים בעמק הירדן ועמק המעיינות לצפייה בנדידה הגדולה. התיק, שעלותו 290 שקלים, מכיל בין השאר: גריסיני מחמצת וטימין, קרקר זרעים, גבינת בר מתובלת, דיפ גבינת בורגול, מקלות מתוקים של קקאו וארטישוק ירושלמי, חליטת תה קרה, ועוד ועוד.

כתובת: גשר הישנה, גשר

מתכולת המארז,

שופטי "משחקי השף" נפגשים בסנטה קתרינה

השף תומר אגאי מארח במסעדת סנטה קתרינה בהר סיני בתל אביב את חבריו מהתוכנית "משחקי השף". ראשונה להתארח תהיה השפית תמר כהן צדק, שתערוך עם תומר מסע קולינרי באיטליה, עם פסטות ומנות דגל מה"קוצ'ינה הס 4". שני יתארח השף יוסי שטרית למועבט של שישי צהריים שמח וטעים במיוחד. ואחרון חביב יתארח השף אסף גרניט. הוא יבשל את האוכל המזרח-אירופאי של מסעדת "בובל'ה" החדשה שלו בפריז, שמשגעת כבר את כל אירופה.

10 באוקטובר – שף תומר אגאי מארח את השפית תמר כהן צדק 
20 באוקטובר – שף תומר אגאי מארח את השף יוסי שטרית למועבט שישי צהריים
31 באוקטובר – שף אסף גרניט מגיע לבשל את "בוב'לה" 

כתובת: רחוב הר סיני 2, תל אביב-יפו
שעות פעילות: ראשון עד שבת 18:00-23:30, שישי צהריים החל מ-12:00

תומר אגאי, צילום: גדעון מרקוביץ

בראנץ' חדש בוילה מארה

מסעדת "וילה מארה" בהרברט סמואל על חוף הים של תל אביב, נפתחה לבראנץ' בסופי שבוע - לאחר שבחודשים האחרונים החליט אלכסנדר דרוז, שמוביל את המקום, לשבץ בתפריט גם מנות מהמטבח האוקראיני ומהים השחור עליהן גדל.
אפשר ליהנות בו ממנות קטנות לחלוקה וממנות בראנץ' קלאסיות. למשל ראשונות כמו: סלמון בליני- גרבלקס במליחה של 36 שעות, עם בליני תפו"א וקרם פרש (59 שקלים); מאפים מבצק דקיק במילוי תערובת גבינות גאורגיות (49 שקלים) או קרוק מדאם או קרוק מיסייה (66 שקלים).

הרברט סמואל 88, תל אביב
הבראנץ' מוגש בשישי ושבת בין השעות 10:00-12:45

בראנץ' בוילה מארה,

"שגב בורגר" מגיע לתל אביב

ההמבורגר של השף משה שגב "שגב בורגר" מגיע לראשונה לתל אביב. את "שגב בורגר" השיק השף בחודש שעבר בפתח תקווה תחת הקונספט של "מטבח רפאים" הפועל במשלוחים בלבד. הרשת צפויה להתרחב בחודש הבא לסניף נוסף גם בהוד השרון. בין המנות: קלאסיקו בורגר עם קציצת בקר בבריוש (42 שקלים); בריוש עם בשר בקר בבישול ארוך טקסס סטייל עם ריבת בצלים ושזיפים (59 שקלים) או קריספי צ'יקן בטמפורה בוטנים בRoas- t בריוש עם איולי קארי וירקות (49 שקלים).

שעות פתיחה: ראשון עד שבת 12:00-22:00

דאבל קלאסיקו בורגר,

פיצרייה חדשה של הולה הולה בשוק הכרמל

פיצרייה חדשה כשרה נפתחה בשוק הכרמל בתל אביב. השף שקד פחימה הרחיב את בר המסעדה שלו "הולה הולה" והשיק בצמוד חלל לאירוח אירועי בוטיק קטנים ל-15-30 אנשים. במרכז החלל תנור אבן ענק בו נעשים מאפים ובראשם פיצות נפוליטניות עשויות בצק מחמצת בסגנון נפוליטני. מנות נוספות בתפריט תמצאו גם מנות מבוססות דגים וגבינות.

רחוב יחיא קפח 3, תל אביב

הולה הולה פיצרייה,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר