מנות עד 38 שקלים: האפרטיבו של הצרפתים מגיע לתל אביב

צפו: שיירה של פוד טראקס מתגלגלת לאילת, הסנדוויצ'ים מכיכר דיזנגוף מגיעים ללוקיישן חדש ורשת הסושי המוכרת פותחת סניף כשר ראשון - מדור החדשות שמגיש לכם חם - את מה שקורה בעולם האוכל

פסטיבל האוכל מגיע לאילת

שיירה של פוד טראקס מתגלגלת לאילת! היא תמלא את הטיילת עם שלל מנות של מסעדות מהעיר ומרחבי הארץ - במסגרת פסטיבל האוכל של אילת. את האירוע, שמתקיים ביוזמת תאגיד התיירות אילת בין התאריכים 15-17 באוגוסט, ילוו בין השאר הופעות של מיטב האמנים: אגם בוחבוט, קרן פלס, רותם כהן ועוד. הכניסה חופשית.

טיילת אילת

שניצל קונספט בפסטיבל האוכל באילת, צילום: ארבל

הכירו את "ג'אמיל - סנדוויץ עכואי

חמודי ברגוט, הבעלים של מסעדת אל מרסא העכואית, נשא עימו בעשור האחרון זיכרון חי ובועט מאביו ג'אמיל שחלה ונפטר - מנת שווארמה שנהגו לאכול שניהם יחד במהלך הטיפולים, ללא הפרעות וללא מילים.
לאחרונה הוא הגשים חלום ופתח את "ג'אמיל - סנדוויץ' עכואי". במקום הקטן אפשר למצוא מנת שווארמת עגל פריכה ועסיסית - אבל גם: חלת שניצל, סמאש קבב ועוד בטווח מחירי של 34 עד 54 שקלים.

נמל הדייגים, עכו

מנת השווארמה, צילום: גלעד הר שלג

סניף כשר ראשון ל"פריים"

רשת הסושי "פריים", שחוגגת השנה 20, פותחת לראשונה סניף גם לשומרי הכשרות. המסעדה האסייתית הפועלת ברחוב המסגר 38 בתל אביב תספק את התפריט האהוב בגרסתו הכשרה בישיבה במקום, טייק אווי ומשלוחים. סביצ'ה רול, צונאמי רול עם ספייסי טונה או באן בס בטמפורה - הן חלק מהמנות מהן ניתן ליהנות במקום.

פריים אורבן המסגר 38, תל אביב-יפו (כשר)

מנות בפריים, צילום: אנטולי מיכאלו

הקפה מכיכר דיזנגוף מגיע לשרונה

"בוטי" - בית הקפה עם הכריכים השווים מכיכר דיזנגוף בתל אביב - מגיע ללוקיישן חדש נוסף בפארק שרונה. האחות קטנה נפתחה במבנה טמפלרי עתיק עם תפריט מחודש, שבו קולקציית פוקצ'ות. למשל: עם צ'ימיצ'ורי ביתי, סלק חי, זוקיני-חציל-קולורבי ונבטי צנונית. זו מצטרפת לכריכים, למאפים ולסלטים המוכרים של המקום. לצד האוכל אפשר ליהנות גם מקוקטיילים חדשים שנרקחו במיוחד על ידי מותג הקוקטיילים AMOR של השף שגב משה ואיש חיי הלילה, מוש בודניק.

Buti & co - ארניה אוסוולדו 9, תל אביב-יפו. פארק שרונה

בוטי בשרונה מרקט,

אבי ביטון מזמין לאפרטיבו של הצרפתים

מסעדת "קפה פופולר" של השף אבי ביטון השוכנת בדיזנגוף 197, בתל אביב הכריזה על Apero - האפרטיבו של הצרפתים. המהלך הקיץ הקרוב, בכל יום בין חמש לשבע, יוגשו במקום צלחות פריזאיות קלילות קיציות במחירים של 28-38 שקלים ויינות ״מהיקב לשולחן״ - אסקפיזם אירופאי בכל המובנים - בתפריט, במחיר ובאווירה. בין המנות: סשימי דג ים, פרושוטו טלה, טרטר אמריקן של פילה בקר ועוד.

דיזנגוף 197, תל אביב-יפו

Cafe Popular Apero, צילום: אמיר מנחם
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר