המילקי נחשב לאחד המעדנים הפופולריים ביותר בישראל, אם לא הפופולרי ביותר. לאורך 42 השנים האחרונות, מאז הומצא, פותחו למעלה מ-100 טעמים שונים עבורו, כאשר רובם הגדול, כמובן, כבר לא נמכר והושק למשך זמן מוגבל בלבד.
כעת, לכבוד הקיץ, משיקים במילקי קמפיין חגיגי במיוחד, "היכל התהילה", במסגרתו שלושת הטעמים הנוסטלגיים והאהוב ביותר יחזרו למדפים למשך הקיץ. ומי יקבע מהם אותם טעמים נוסטלגיים שיחזרו? אתם הצרכנים, אתם כמובן.
את הקמפיין מובילים סטטיק ובן אל, כפי שניתן לראות בסרטון, שמזמינים את הגולשים להיכנס לאתר ייעודי שהושק לכבוד המהלך ובו ניתן יהיה לבחור, ממחר ועד ה4.6, מי השלושה המועדפים עליכם מבין השישה שהגיעו לשלב הסופי: קצפת כפיות, בלונדי, קרמל מלוח, שוקו שוקו, גולד וקפוצ'ינו.
ההצבעה תיפתח ב26.5 - לחצו כאן כדי לבחור