בית קפה חדש המוקדש לסדרה הכי פופולרית בנטפליקס

ביפן, איפה אם לא שם, הוקם בית קפה חדש שמוקדש כולו לסדרת האימה-מד"ב "דברים מוזרים" • לנו רק נותר לקוות שהכנת הקפה שם לוקחת פחות זמן מאורך של פרק ממוצע

בית הקפה של דברים מוזרים ביפן, צילום: יחצ

"תן לי בבקשה הפוך מהעולם ההפוך ופסטה א-לה דמוגורגון". נשמע לכם מעורר תיאבון? אם כן, ככל הנראה תרצו לבקר בבית קפה חדש ביפן, שהוקם בהשראת סדרת הלהיט "דברים מוזרים" ומציע מנות ברוח מותג האימה המצליח של נטפליקס.

מדובר למעשה במסעדת פופ-אפ שהושקה השבוע בשיתוף ענקית הסטרימינג ברובע שיבויה שביפן, באחד מסניפי רשת קפה פרונטו המקומית. המקום יהיה פתוח לקהל הרחב עד 9 בספטמבר, ויש לקוות שיפן תפתח עד אז את שעריה לתיירים באופן מוחלט.

בכל אופן, בתפריט הרטרואי המוזר ניתן למצוא דברים כמו פסטת רוסטביף שמזכירה באופן מחשיד את מפלצת הדמוגורגון המבעיתה (בהצלחה עם לסיים הכל מהצלחת בלי לקבל טראומה לכל החיים); "מוקה מהצד האפל" עם קשית מטרידה במיוחד; "ההמבורגר הראשון של אילבן" (כמו גם הוופלים הבלגיים האהובים עליה); קינוח גלידה צבעוני ברוח ארה"ב של האייטיז (העשור שבו מתרחשת הסדרה, כמובן); קוקטייל (ללא אלכוהול) ממסיבת ההלאווין של ננסי; ושלל מטעמים אחרים הקשורים בצורה זו או אחרת לדמויות ולרגעים נבחרים מארבע עונות הסדרה.

אבל לא רק נשנושים ממתינים למעריצי "דברים מוזרים" שיפקדו את בית הקפה. המבקרים אף יוכלו לרכוש במקום מרצ'נדייז של הסדרה, להנציח את ביקורם בעמדת צילומים ולהתרשם מפריטים וממיצגי אומנות מקריפים כמו דמוגורגון שיוצא מדלת; קיר נורות חג המולד של משפחת באיירס; ואן משלוחי הפיצה של אדוארדו; ומשהו שנקרא "הדרך הבוערת להוקינס" (העיירה האמריקנית שבה מתרחשת מרבית הסדרה). העיקר שיהיה בתיאבון בדרך לאבדון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר