סופרסטאר לא מוכר: קומץ לא גדול של אנשים מכיר את השם תמיר בר. יש מצב שאפילו השם "שם טוב האבי" יותר מפורסם ממנו. אבל על אף האלמוניות הציבורית, הבחור קיבל קמפיין גדול לחברת תקשורת. בחליפה לבנה ועם כריזמה של סופרסטאר, בר מוכר לכם חבילת טריפל מהאגדות עם שיר קליט, עכבר ואצטרובל.
את הפרסומת משדרים צמוד לזו של אלי פיניש מחופש למציל, או הפרסומת של ערן זרחוביץ' בפאה מתולתלת, או יובל סמו, שכבר לא ברור פרזנטור למה הוא. המציאות מוכיחה שאם התקבלת לחבורת "ארץ נהדרת", יוענק לך לא רק כיסא של כבוד בממלכת קשת, אלא גם נתיב מהיר לעולם הפרזנטורים.

• מזל טוב: לוסי אהריש וצחי הלוי הורים
ואיכשהו תמיד יוצא שמריאנו אידלמן, שני כהן, ליאת הר לב, אורי לייזרוביץ ואחרים מגלמים בפרסומות דמויות שגם מתכתבות עם דמויות שהם מגלמים במערכוני התוכנית. ואת הפרסומות האלה משדרים גם בזמן "ארץ נהדרת". שילוב בעייתי שבעבר לא היה מקבל את אישור הרגולטור.
הגבול הדק נשבר מזמן, התוכן הפרסומי מתערבב בלי סוף עם התוכן הבידורי, ההגבלות רופפות והגבולות פרוצים. לכן מספיק שהפרצוף של תמיר בר טיפונת מוכר מכמה הופעות ב"ארץ נהדרת", ובבת אחת הוא הפך לסוכן מכירות מבוקש.
